صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / ویلا تریبلکس جنگلی

ویلا تریبلکس جنگلی

829
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 16178
زمین
250 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی ویلا تریبلکس جنگلی:

250 متر زمین

240 متر بنا

دارای 3 اتاق خواب مستر

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

انشعابات نصب

جنگلی

شرایط فروش نقد و اقساط

سنددار

نماسنگ

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت یکا یک شما همراهان همیشگی و عزیز سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس جنگلی واقع در منطقه زیبای بهدشت شهر زیبای چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا آخر این آگهی با ما همراه باشید.

منطقه زیبای بهدشت در شهر چمستان واقع شده است؛ چمستان یکی از بخش های شهر ساحلی نور می باشد؛ شهر چمستان به دلیل داشتن جنگل های بکر و زیبا، یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد و افراد زیادی خواهان خرید ویلا در این شهرستان هستند؛ اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید، کلیک کنید.

این ویلا به صورت تریبلکس طراحی شده است؛ ویلاهای تریبلکس از سه طبقه تشکیل شده اند و ۱ طبقه بیشتر از ویلاهای دوبلکس دارند؛ این نوع ویلا به دلیل ارتفاع 3 طبقه ای، منظره و چشم انداز بکر و نابی را دارا می باشند؛ فضاهایی مانند اتاق خواب و حمام و دستشویی در این سبک از ویلاها در طبقات بالاتر تعبیه شده اند که این امر موجب می شود سالن نشیمن بسیار بزرگ تر و دلباز تر به نظر برسد و فضای بیشتری را در اختیار صاحب خانه قرار دهد؛ از طرفی این سبک از ویلاها به دلیل داشتن طبقات بیشتر و استفاده از تجهیزات بیشتر در ساخت، دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای دوبلکس و نیم پیلوت می ‌باشند؛ در چند سال اخیر، ویلاهای تریبلکس پیشرفت بسیار زیادی داشته اند؛ ظاهر بسیار زیبا و لاکچری ویلای تریبلکس، باعث شده است افراد زیادی خواهان خرید این نوع ویلاها باشند؛ اگر شما عزیزان هم قصد خرید ویلا تریبلکس را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلای لاکچری، جنگلی می باشد که این امر موجب شده تا علاوه بر دسترسی راحت به جنگل، چشم انداز بسیار زیبایی را نیز برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

یکی دیگر از مزایای بسیار خاص این ویلا، روف گاردن زیبا و دلباز آن می باشد که یک محیط آرامش بخش را با منظره جنگل به وجود آورده است و می تواند یک روز بیاد ماندنی را برای شما عزیزان بسازد.

این ویلای تریبلکس، نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ متراژ کل زمینه این ویلا ۲۵۰ متر و زیر بنای آن ۲۴۰ متر می ‌باشد؛ این ویلای فول امکانات 3 اتاق خواب دارد که هر ۳ خواب برای راحتی شما عزیزان، مستر می باشند؛ لازم به ذکر است که تمامی انشعابات این ویلا همچون آب، برق و گاز متصل می باشد.
این ویلای تریبلکس جنگلی، سنددار بوده و خیال شما را از خریدتان مطمئن می سازد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، کلیک نمایید.

شرایط فروش این ویلا برای راحتی بیشتر شما عزیزان، به صورت نقد و اقساط می باشد تا در پرداخت، برای شما بزرگواران مشکلی پیش نیاید؛ پس اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، آقای تهرانی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 16178
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه