صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس شهرکی در منطقه نور

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در منطقه نور

799
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15589
زمین
300 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در منطقه نور

هموطنان عزیز، همراهان مهربان سایت تخصصی البرز ویلا، سلام؛ امیدوارم از تک تک لحظات زندگیتون نهایت لذت رو ببرید.

با شما هستیم تا به معرفی و تجزیه و تحلیل یک دستگاه ویلا دوبلکس کلاسیک جنگلی در منطقه آهودشت نور بپردازیم. با ما همراه باشید...

 

طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلای دوبلکس در 2 طبقه مجزا از هم ساخته می شوند که به وسیله راه پله هایی که در داخل ویلا تعبیه شده است، به یکدیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری در مقابل خرید ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد؛ به همین دلیل همه ی اقشار جامعه قدرت خرید آن را ندارند.

 

این ویلا در منطقه جنگلی به نام آهودشت قرار دارد. منطقه‌ای که  در سال های اخیر  پتانسیل سرمایه گذاری در آن رشد بالایی داشته است. آهودشت؛ از روستاهای شهرستان نور می باشد که واقع در دهستان ناتل رستاق، بخش چمستان می باشد. مسافت بسیار کمی میان این روستا و شهرهایی چون؛ نور، چمستان و آمل وجود دارد. برای مثال مسافت این روستا تا چمستان 3 کیلومتر، تا نور 20 کیلومتر و همچنین تا شهرستان آمل 15 کیلومتر می باشد. بیان این مسافت ها به این منظور می باشد که در جریان باشید تمامی امکانات و امتیازات شهرهای ذکر شده در اختیار و دسترس شما عزیزان قرار دارد.

برای دیدن روستای زیبای آهودشت برروی نقشه؛ کافیست کلیک نمایید.

 

 این ویلا دوبلکس، دارای 300 متر زمین می باشد که 220 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در 2 طبقه این ویلا لاکچری تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشد؛ همچنین تمامی امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده استفاده می باشد.

 

از مزایای مهم و بزرگ این ویلا، شهرکی بودن آن است: زیرا زمانی که در ویلایتان حضور ندارید،امنیت آن توسط نگهبانی 24ساعته تامین می شود.

 

این ویلا دوبلکس مدرن، تراس بزرگی دارد؛ برای شمایی که در بین آسمان خراش ها و انواع آلودگی صوتی و آلودگی هوا زندگی می‌کنید بهترین گزینه می باشد! زیرا اولین حسن بزرگی که این تراس با ویو جنگلی که دارد به شما آرامشی از جنس طبیعت می دهد که در آن صدای پرنده ها و رودخانه ها جایگزین صداهای ماشینی و صنعتی می شود.

 

  این ویلا دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد؛ چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید،می توانید سایر ویلاهای سایت تخصصی البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید. 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا دوبلکس جنگلی:

ویلابالادست جاده

زمین ۳۰۰متر

بنا ۲۲۰متر

سه خواب مستر

انشعابات نصب

داخل شهرک 

ویو جنگلی

نماسنگ

کابینت و درب ضدسرقت نصب

نورپردازی شده

حیاط سازی شده

 

تیم حرفه ای البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا دوبلکس جنگلی لاکچری، سرکار خانم صوفی  می باشد که می توانید با شماره تماس  09119217892  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت

ویلاهای مشابه