صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه نور

807
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15588
زمین
300 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه نور

 با سلام و ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ چراغ خانه تان همیشه سبز.
امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلا دوبلکس کلاسیک شهرکی در منطقه جنگلی برند آهودشت نور را بررسی و تجزیه و تحلیل نماییم؛ مشاورین و کارشناسان مجرب و حرفه ای البرز ویلا در کنار شما هستند تا در خرید ویلا در شمال شما را همراهی کنند.

 

این ویلا در منطقه جنگلی به نام آهودشت قرار دارد. منطقه‌ای که  در سال های اخیر  پتانسیل سرمایه گذاری در آن رشد بالایی داشته است. آهودشت؛ از روستاهای شهرستان نور می باشد که واقع در دهستان ناتل رستاق، بخش چمستان می باشد. مسافت بسیار ناچیزی میان این روستا و شهرهایی چون؛ نور، چمستان و آمل وجود دارد. برای مثال مسافت این روستا تا چمستان 3 کیلومتر، تا نور 20 کیلومتر و همچنین تا شهرستان آمل 15 کیلومتر می باشد. بیان این مسافت ها به این منظور می باشد که در جریان باشید تمامی امکانات و امتیازات شهرهای ذکر شده در اختیار و دسترس شما عزیزان قرار دارد.

 

برای دیدن روستای زیبای آهودشت برروی نقشه گوگل؛ کافیست کلیک نمایید.

 

 

این ویلای لاکچری، درسال ۱۳۹۹ بنا شده است و کاملا نو ساز می باشد.
این کاخ ویلا، دارای 300متر زمین می باشد که  270  متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلای لاکچری، دارای 4 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ دارای یک سالن بزرگ در طبقه همکف و همچنین طبقه فوقانی آن نیز دارای یک نشیمن با پنجره های بزرگ و ویوی بسیار عالی می باشد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.


این کاخ ویلا که به صورت دوبلکس طراحی شده است، جنگلی می باشد؛ از مزیت های خرید ویلا جنگلی، دسترسی آسان به جنگل را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

 

از مزایای دیگر این ویلا لاکچری، استفاده از سنگ در نمای بیرونی آن است. ویلا نماسنگ پرمتقاضی ترین ویلای شمال می باشد. زیرا باتوجه به شرایط آب و هوایی شمال کشور این متریال از خانه در برابر نم و رطوبت حفظ می کند.

 شرایط فروش این ویلا دارای به صورت پرداخت نقد و اقساطی می باشد؛ چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید،می توانید سایر ویلاهای سایت تخصصی البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید. 

 

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه نور:

ویلابالادست جاده

زمین ۳۰۰متر

بنا ۲۷۰متر

چهار خواب

انشعابات نصب

نقد و اقساط

 شهرکی

ویو به جنگل

دارای درب ضدسرقت

 محوطه سازی شده

نورپردازی شده

نماسنگ

 

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا دوبلکس جنگلی لاکچری، سرکار آقای تهرانی  می باشد که می توانید با شماره تماس  09199658148  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت

ویلاهای مشابه