صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویژه ویلا دوبلکس در منطقه جنگلی نور

فروش ویژه ویلا دوبلکس در منطقه جنگلی نور

556
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15549
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه ویلا دوبلکس در منطقه جنگلی نور

  سلام همراهان گرامی ویلا البرز؛
امیدوارم از حال جسمی و روحی خوبی برخوردار باشید،در این روزهای اوج شیوع ویروس کرونا مواظب خودتون باشید،در معرفی این ویلای لاکچری مارا همراهی کنید...

در معرفی یکی از زیباترین و خاص ترین ویلا دوبلکس جنگلی مشاور املاک البرز مارا همراهی کنید.

امروز قصد داریم تا شما را با یک منطقه جنگلی به نام آهودشت آشنا کنیم منطقه‌ای که  در سال های اخیر رشد عجیبی داشته است مناطقی با پتانسیل سرمایه گذاری بالا؛ آهودشت برروی نقشه گوگل؛ کافیست کلیک نمایید.

آهودشت؛ از روستاهای شهرستان نور می باشد که واقع در دهستان ناتل رستاق، بخش چمستان می باشد.مسافت بسیار ناچیزی میان این روستا و شهرهایی چون؛ نور، چمستان و آمل وجود دارد.برای مثال مسافت این روستا تا چمستان 3 کیلومتر، تا نور 20 کیلومتر و همچنین تا شهرستان آمل 15 کیلومتر می باشد.بیان این مسافت ها به این منظور می باشد که در جریان باشید تمامی امکانات و امتیازات شهرهای ذکر شده در اختیار و دسترس شما عزیزان قرار دارد.

 

طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلای دوبلکس در 2 طبقه مجزا از هم ساخته می شوند که به وسیله راه پله هایی که در داخل ویلا تعبیه شده است، به یکدیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری در مقابل خرید ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد؛ به همین دلیل همه ی اقشار جامعه قدرت خرید آن را ندارند.

این ویلا دوبلکس مدرن، تراس بزرگی دارد؛ برای شمایی که در بین آسمان خراش ها و انواع آلودگی صوتی و آلودگی هوا زندگی می‌کنید بهترین گزینه می باشد! زیرا اولین حسن بزرگی که این تراس با ویو جنگلی که دارد به شما آرامشی از جنس طبیعت می دهد که در آن صدای پرنده ها و رودخانه ها جایگزین صداهای ماشینی و صنعتی می شود.

 

این دستگاه ویلای نوساز که در سال 1399 بنا شده است، دارای 300 متر زمین می باشد که 200متر آن را، زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا دوبلکس، 3 اتاق خواب  مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 

شهرک یکی از امتیازات بزرگ یک ویلا محسوب می‌شود: زیرا وقتی شما حضور ندارید با اطمینان خاطر امنیت آن به وسیله نگهبانی یا سرایداری 24 ساعته آن شهرک تضمین می شود.

 

این ویلا با شرایط ویژه اقساطی که دارد شما به راحتی می توانید صاحب آن شوید،چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا از دم قسط هستید، کافیست روی نوشته رنگی کلیک نمایید.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا دوبلکس در منطقه جنگلی نور:

دوبلکس پلاک یک جنگل

شهرکی با نگهبانی 

۳کنتور شخصی

زمین ۳۰۰

بنا ۲۰۰ 

۳خواب دومستر

 طراحی داخلی و بیرونی بسیار زیبا

حیاط سازی شده

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا نیم پیلوت شهرکی،  سرکار خانم یگانه  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱98738017  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت

ویلاهای مشابه