صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس جنگلی در امیر آباد

خرید ویلا تریبلکس جنگلی در امیر آباد

1050
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13347
زمین
250 متر مربع
بنا
260 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس جنگلی در امیر آباد 

 

همراهان خوب و مهربان سایت تخصصی البرز ویلا، سلام: امیدوارم، آخر هفته ی خوبی داشته باشید، لبتون خندون و جیبتون پرپول.
امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس جنگلی در امیر آباد نور را در خدمت شما عزیزان، معرفی نماییم؛ پس تیم حرفه ای ما را همراهی کنید.
روستای امیر آباد که در جاده آمل به چمستان قرار دارد، از توابع بخش چمستان شهرستان نور محسوب می شود؛ روستای امیر آباد به دلیل ساخت و سازهای زیادی که اخیرا در آن انجام شده است، به شهرت زیادی رسیده است و همچنین شهرک های لاکچری و زیبایی که در این روستا به وجود آمده است.
ویلایی که به شما معرفی می کنیم، لاکچری و مدرن می باشد؛ خرید ویلا لاکچری امروزه پیشرفت زیادی در شمال کشور و به ویژه در شهرستان نور داشته است.
طراحی این ویلای جنگلی، به صورت تریبلکس می باشد؛ همانطور که از نام این نوع ویلا پیداست، ویلای تریبلکس دارای ۳ طبقه مجزا از هم می باشد؛ ویلاهای تریبلکس معمولا دارای تجهیزات و امکانات کامل هستند و به صورت مدرن و لاکچری دیده می شوند؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل اینکه دارای امکانات زیادی می باشد، نیازمند توان مالی قوی تری در مقابل خرید ویلا دوبلکس، نیم پیلوت و فلت است.
این ویلای تریبلکس، دارای ۲۵۰ متر زمین و ۲۶۰ متر زیر بنا می باشد؛ تعداد اتاق های این ویلا ۳ عدد می باشد که یکی از آنها، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.
انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز آن متصل است.
این ویلای جنگلی، در سال ۱۳۹۹، و در یک شهرک بنا گردیده است؛ از مهمترین مزایای شهرکی بودن این ویلا، امنیت زیاد آن می باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، می توانید به سایر ویلاهای البرز ویلا سر بزنید.
شرایط فروش این دستگاه ویلای تریبلکس به صورت نقد و اقساط می باشد؛ همچنین اگر قصد معاوضه اموال خود را دارید، می توانید این ویلا را برای معاوضه انتخاب کنید.
به دلیل اختلاف سطح ۳ طبقه ای این ویلا، شما از چشم انداز زیبای کوهستان و جنگل این ویلا، نهایت لذت را خواهید برد.
ناگفته نماند که این ویلای لاکچری، دارای وان، سونا و جکوزی نیز می باشد.
از سایر امکانات این ویلای تریبلکس شهرکی، می توان به شومینه، آلاچیق، کابینت و همچنین درب ورودی ضدسرقت اشاره کرد.


باعث افتخار تیم حرفه ای البرز ویلا است که بتواند شما عزیزان را در امر خرید ویلا در شمال همراهی کند؛ مشاورین متخصص ما، آماده ارائه مشاوره رایگان به هموطنان عزیز می باشند؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای تریبلکس لاکچری، سرکار خانم یگانه می باشند که می توانید با شماره تماس 09198738017 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: امیر اباد
  • جستجو: 13347
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه