صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا مدرن جنگلی

ویلا مدرن جنگلی

801
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12956
زمین
350 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا مدرن جنگلی 

 سلام و عرض ادب واحترام خدمت تک تک هموطنان عزیز و ارجمند؛ ایام خوشی را برای شما در کنار خانواده ی محترمتون آرزومندیم.
امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای مدرن جنگلی را معرفی و بررسی کنیم؛ تیم مشاورین املاک البرز، با سال ها سابقه و تجربه در زمینه خرید و فروش ملک، آماده پاسخگویی به همه ی سوالات هموطنان عزیز می باشد.
این ویلای مدرن و لاکچری، در روستای بهدشت بنا شده است؛ این روستا در شهرستان نور قرار دارد؛ شهرستان نور، به دلیل ساخت و ساز هایی که طی سال های گذشته در این شهر صورت گرفته است، پیشرفت اقتصادی چشم گیری داشته است؛ این شهر به دلیل دارا بودن منابع طبیعی دریا و جنگل، هر ساله مقصد تعداد زیادی از مسافران بوده است.
معمولا اغلب مسافران، علاقه زیادی به اسکان در ویلای شخصی خود دارند؛ زیرا اگر ویلای شخصی داشته باشند، اولا دلهره ی اجاره ی خانه یا ویلا را ندارند و ثانیا به دلیل شخصی بودن ملک تا هر زمان که بخواهند می توانند در آنجا بمانند؛ پس اگر شما هم به خرید ویلا در شمال علاقمند هستید و می خواهید ویلای شخصی خودتان را داشته باشید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای سایت را نیز مشاهده و بررسی نمایید.
امروزه ساخت ویلاهای لوکس و لاکچری در حال افزایش است؛ این در شرایطی است که خرید ویلا لاکچری به دلیل قیمت زیادی که دارد، تنها برای افراد کمی از جامعه امکان پذیر است؛ ویلاهای لاکچری، امکانات و همچنین معمولا دارای زمین و زیر بنای بیشتر نسبت به سایر ویلاها می باشند؛ این نوع ویلا بیشتر در ساختار های دوبلکس یا تریبلکس دیده می شود؛ ویلای دوبلکس همانطور که از نامش پیداست، دارای ۲ طبقه مجزا از هم می باشد که طبقات از طریق پله هایی که در داخل ویلا قرار دارد، به یکدیگر متصل می شوند؛ برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر، می توانید بر روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید. 

ویلای دوبلکس جنگلی که در تصویر بالا آن را مشاهده می کنید، دارای ۳۵۰ متر زمین و همچنین ۲۳۰ متر زیربنا می باشد؛ این ویلای نوساز که در سال ۱۳۹۹ بنا گردیده است، دارای امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز می باشد.
مطمعنا افراد زیادی هستند که توانایی پرداخت کل هزینه ویلا را ندارند، پس ما به این دسته افراد، این ویلای جنگلی دوبلکس را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا این دستگاه ویلا، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی می باشد؛ به همین دلیل نیاز نیست که همه ی پول را به صورت نقد پرداخت کنند.
شما پس از ورود به حیاط این ویلا، یک دستگاه ویلای نماسنگ را مشاهده خواهید کرد؛ نمای سنگی آن، جلوه زیبا و لاکچری به ویلا بخشیده است؛ چنانچه علاقمند به خرید ویلا نماسنگ هستید، می توانید سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.
این ویلا که در یک شهرک بنا گردیده است، به دلیل وجود نگهبانی یا سرایداری در ورودی شهرک، دارای امنیت بالایی می باشد؛ این ویلای شهرکی، دارای ۳ اتاق خواب می باشد که در آن‌، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه شده است.
امروزه افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا هستند تا یک سرمایه گذاری مفید، نهایت استفاده را ببرند؛ چنانچه شما نیز به فکر سرمایه گذاری هستید و به کمک و مشاوره نیاز داشتید، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست نسبت به پر کردن فرم مشاوره اقدام نمایید؛ همچنین کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای مدرن جنگلی، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ با این مشاور در ارتباط باشید. 

 

 برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

 خرید ویلا نور

 

 کد ۳۹۴ 


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 12956
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه