صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا تریبلکس جنگلی شهرکی در آهودشت نور

ویلا تریبلکس جنگلی شهرکی در آهودشت نور

748
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10430
زمین
280 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا تریبلکس جنگلی شهرکی در آهودشت نور

 

روزگارتان خوش؛ امروزه شاهد اتفاقات عجیبی در سطح جهان هستیم ویروس  خطرناکی همچون کرونا اتفاقات طبیعی و غیر طبیعی زیادی که به خصوص در کشور ما در سال ۹۸ و همچنان در سال ۹۹ در حال مشاهده ِ تک تک این لحظات و دل خراش شده ایم،

امیدواریم که هر چه زودتر این بلایا از ما و کشورمان و تمام مردمان جهان دور شود؛

خیر مقدم خدمت عزیزانی که تازه با وبسایت عظیم البرز ویلا آشنا شده اند.

امروز قصد داریم تا شما را با یک منطقه جنگلی به نام آهودشت آشنا کنیم منطقه‌ای که در در سال های اخیر رشد عجیبی داشته است منطقه های با پتانسیل سرمایه گذاری بالا؛ آهودشت برروی نقشه گوگل؛ کافیست کلیک نمایید.

شهر آهودشت یکی از شهرهای جاده ای در مسیر آمل به چمستان می باشد؛ این شهر بین رزک و مرکز چمستان و روبروی روستای کراتکتی واقع شده است؛ خرید ویلا در آهودشت از نظر دسترسی به جنگل بی نظیر است زیرا شما به راحتی می توانید به واسطه روستاهای اطرافش همچون نعمت آباد خود را به جنگل های سرسبز و زیبای جوربند یا واز برسانید مناطقی که با جنگلهای انبوه هوای کوهستانی بی‌نظیرش روح و روان آدم را از نو می کند شما به راحتی می توانید با عبور از روستای نعمت آباد که در یک کیلومتری آهودشت واقع شده است خود را به مسیر جنگلی جوربند برسانیم و پس از طی مسیری بسیار زیبا و بی نظیر به منطقه واز و در نهایت به مناطق کوهستانی توران کلا و گزناسرا برسانید.

 

در این منطقه زیبا و جنگلی آهودشت؛ ویلایی را برای شما انتخاب نموده ایم که دارای ۲۸۰ متر زمین و ۳۰۰ متر بنای ساخت می باشد که در این بنای ۳۰۰ متری در سه طبقه ۴ اتاق خواب مستر تعبیه شده است.

این ویلا در گروه خرید ویلا تریبلکس قرار میگیرد و همانطور که می دانید و در مقالات وب سایت البرز ویلا، خوانده اید؛ قیمت ویلاهای تریبلکس بیشتر از ویلاهای دوبلکس و کمتر از ویلا های فورلکس، در متراژ متعادل می باشد.

این ویلای تریبلکس جنگلی در آهودشت؛ شهرکی نیز می باشد که یکی از امتیازات ویژه این ویلا برای آن دسته از مشتریانی که دغدغه حفاظت از ساختمان یا محیط حیاط سازی خود را دارند؛ گزینه مناسبی می باشد برای این ویلای تریبلکس کلیه مجوزات و الزامات متصل کسب و نصب؛ شده است و با سند تک برگ آماده فروش به شما عزیزان و همراهان البرزویلا می باشد.

نمای بیرونی این ویلای تریبلکسِ جنگلیِ زیبا تماماً سنگِ تراورتن اعلا می باشد که شماتیک بسیار بی نظیری را به نمای بیرونی این ساختمان بخشیده است.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویلای تریبلکس در آهودشت می‌توانید با مشاور اختصاصی این ویلا یعنی خانم تهرانی به شماره 09199658148 تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

کد188

 

بهتر است بیشتر بدانید:

مراحل انتخاب و خرید ویلا در شمال با وب سایت البرز ویلا

خرید ارزان ترین ویلا در چمستان و نور - راست یا دروغ

 


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 10430
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه