صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا باغ در منطقه برند سعادت آباد

خرید ویلا باغ در منطقه برند سعادت آباد

786
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،100،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18320
زمین
250 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ در منطقه برند سعادت آباد

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا البرز؛ امروز در کنار شما هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت را به شما عزیزان معرفی نماییم، پس اگر به دنبال

خرید ویلا نیم پیلوت هستید، این آگهی را از دست ندهید.

 

این ویلای نیم پیلوت که در یک شهرک با نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است، دارای سند تک برگ می باشد که خیال شما را از بابت خرید مطمئن می سازد، اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، این ویلا گزینه ی مناسبی برای شما عزیزان می باشد، امنیت این ویلا باغ توسط نگهبان مجموعه تامین و تضمین می شود، و نیز کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای شهرکی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 همانطور که از تصاویر موجود مشهود می باشد، نمای این ویلای زیبا به صورت سنگی می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ دارای دو مزیت بزرگ می باشد، یکی از مزیت‌ های آن زیبایی و جلب توجه ی آن می باشد، و مزیت دوم آن دوام بیشتر سنگ در مقابل سایر تجهیزات دیگر در برابر شرایط جوی شمال می باشد، و حتی پوشش کف حیاط این ویلا، سنگ می باشد، باغچه کاری بسیار زیبا این ویلا در کنار نمای سنگی آن، زیبایی این ویلای نیم پیلوت را دو برابر نموده است.

 این ویلای شهرکی، ۲50 متر زمین دارد که ۱70 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است، و طراحی این ویلای نما سنگ به صورت نیم پیلوت است، ویلاهای نیم پیلوت دارای طراحی خاص و زیبایی می باشند، این ویلا دارای 3 اتاق خواب و پارکینگ مسقف اختصاصی می باشد.

بهره مندی از انشعابات آب و برق و گاز، امتیازات این ملک جنگلی به شمار می رود، این ویلا در سال 1400 احداث شده است، و تمامی امکانات لازم را دریافت نموده است.

از دیگر ویژگی های این ویلای لاکچری، سالن بزرگ آن می باشد؛ همچنین آشپزخانه آن دارای کابینت است، از سایر امکانات ویلا می توان به درب ضد سرقت، رو به ویوی زیبای نور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاسیسات گرمایی کامل، نوساز و... اشاره نمود.

همچنین این ویلای فول امکانات به دو صورت نقد و اقساط قابل فروش است، شما عزیزان می توانید این ویلای نوساز را به صورت نقد و اقساط خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی در شمال یک انتخاب هوشمند می باشد.

این ویلا در شهرکی برند، در منطقه ای برند در سعادت آباد احداث شده است، سعادت آباد یکی از معروف ترین منطقه در شمال می باشد، شما با خرید ویلا در سعادت آباد به راحتی می توانید به مناطق گردشگری و تفریحی شمال کشور اعم از؛ ییلاق های اطراف، پارک جنگل نور، دریاچه الیمالات، سواحل نیلگون خزر و... دسترسی داشته باشید، گذراندن اوقات فراغت در این مناطق حس خوبی را به ارمغان می آورد، شمال کشور بی شک بهترین لوکیشن برای گذراندن تعطیلات و آخر هفته می باشد.

 

 برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18320
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه