صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت مدرن جنگلی

فروش ویلا نیم پیلوت مدرن جنگلی

1009
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18275
زمین
220 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا نیم پیلوت مدرن جنگلی 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا نیم پیلوت استخر دار در چمستان؛

220 متر زمین 

150 متر بنا

3 خواب و 2 اتاق خواب مستر

استخر سر باز

انشعابات نصب

نقد و اقساط

منطقه جنگلی

راه پله چوبی

پارکینگ مسقف

نما کلاسیک چوبی

و...

این ویلای زیبا و لاکچری، در منطقه ی سرسبز جنگلی در چمستان واقع شده است، و به دلیل دسترسی راحتی که به دریا و جنگل دارد، این ویلا بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال می باشد، همچنین برای کسانی که علاقه زیادی به گل و گیاه و فضای سبز و دلباز دارند، این سبک از ویلا بهترین گزینه برایشان می باشد، زیرا حیاط این ویلا با درختان و گل و گیاه زینت داده است، همچنین استخری در حیاط قرار دارد، که زیبایی این ویلا را دو چندان نموده است، شما با

خرید ویلا استخر دار از شنا در استخرهای شهری بی نیاز خواهید بود.

این ویلا نیم پیلوت اقساطی، به صورت دو طبقه ایی طراحی شده است؛ ویلاهای نیم پیلوت از یک طبقه کامل و یک نیم طبقه ای تشکیل شده‌ اند، اغلب ویلاهای نیم پیلوت دارای قیمت مناسب تری نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس و.. می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، این ویلای مدرن گزینه بسیار خوبی می باشد.

 ویلاهای جنگلی اغلب دارای ویو عالی به جنگل های سرسبز شمال دارد، که تماشای این منظره آرامش و سکوت بینظری را به ارمغان می آورد، و باید بدانید که اسناد و مدارک رکن، مهم در هنگام خرید ویلا در شمال محسوب می شود، که قبل از خرید ویلا در چمستان باید به آن توجه و از طریق مشاورین املاک استعلام بگیرید، خوشبختانه این ویلای نیم پیلوت جنگلی دارای سند تک برگ می باشد، که بعد از معامله مالکیت ویلا به شما خریدار عزیز منتقل می شود، اگر قصد خرید ویلا سند دار را در شمال کشور را دارید، این ویلا بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

متراژ کل زمین ویلا، 220 متر می باشد که زیربنای آن 150 متر می ‌باشد؛ این ویلای استخر دار لاکچری، دارای ۳ اتاق خواب می باشد که برای راحتی شما عزیزان مستر در نظر گرفته شده است؛ تمامی انشعابات این ویلای زیبا اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد، راه پله های چوبی، پنجره های دوجداره، 

نمای چوبی و... جزیی از امکانات این ویلا می باشد، پیشنهاد مشاورین البرز به شما عزیزان بازدید از این ویلای لوکس در چمستان می باشد.

این ویلا نوساز و در سال ۱400 بنا شده است و شرایط فروش آن، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

امکانات ذکر شده در متن بالا، نمونه ی بارزی از امکانات این ویلا می باشد، شما با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات و تجهیزات اولیه ساختمانی نمی باشید، همچنین  این ویلا برای افرادی که به منطقه ی جنگلی علاقمند هستند، مناسب می باشد، برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، برای تماس با مجموعه البرز روی لینک مشخص شده کلیک نمایید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18275
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه