صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در چمستان

1719
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،000،000،000 تومان
جستجو 18323
زمین
250 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نما مدرن در چمستان

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا البرز امیدوارم حالتون خوب باشه، لازم به ذکر است این ویلای نیم پیلوت مدرن در چمستان احداث شده است، و باید بدانید که شهرستان چمستان یکی از شهرهای مهم و جنگلی استان مازندران می باشد؛ چمستان از آن جهت که به دریا و جنگل دسترسی راحتی دارد، به یک شهر توریستی تبدیل شده است، خرید ویلا در چمستان یک سرمایه گذاری هوشمند نیز محسوب می شود، با ما همراه باشید تا با این ویلای نیم پیلوت بیشتر آشنا شوید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای نیم پیلوت مدرن جنگلی؛

250 متر زمین 

140 متر زیر بنا 

دارای 3 اتاق خواب 

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

نما سنگ

در منطقه ی جنگلی چمستان

بافت کامل

پایان کار

قابلیت گرفتن سند شش دانگ

انشعابات اختصاصی نصب شده

با پوستر و کاغذ دیواری و کابینت و شیرآلات درجه یک...

فروش اقساطی

و....

امکاناتی که در متن فوق به آن اشاره شده است، جزئی از امکانات این ویلا می باشد، پیشنهاد ما به شما عزیزان بازدید از این ویلای ارزنده می باشد.

برای طراحی داخلی این ویلا از سبک مدرن و به صورت اصولی استفاده شده است، همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، ترکیب رنگ های استفاده شده در طراحی ویلا هارمونی زیبایی را به وجود آورده است، کاغذ دیواری، کف سرامیک شده، آشپزخانه ای مدرن با کابینت های شیک، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق خواب ها با امکانات کامل و... از دیگر امکانات این ویلای نیم پیلوت در چمستان می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت دیگر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، اسناد و مدارک این ویلا می باشد، این ویلا در سال 1400 ساخته شده است، و سند پایان کار را دریافت نموده است، شما با خرید این ویلا می توانید برای گرفتن سند شش دانگ اقدام کنید، با خرید ویلا سند دار در شمال زندگی در یک محیط آرام و زیبا را تجربه خواهید کرد.

همچنین این ویلای لاکچری، داخل یک شهرک با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، که از نظر امنیت، خیال هر خریداری را جمع می کند، برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 نمای این ویلای نیم پیلوت به صورت مدرن و از سنگ می باشد، که امروزه طرفداران بیشتری نسبت نماهای کلاسیک دارد، همچنین محوطه ی بیرونی این ویلا با درختان و گل های زینتی محوطه سازی شده است.

لوکشین این ویلا بسیار عالی و در بهترین نقطه امن و دنج در چمستان می باشد، و نیز فاصله ی این ویلا به دریا و جنگل بسیار کم می باشد، که به راحتی می توانید به این طبیعت زیبا دسترسی داشته باشید و نهایت لذت را ببرید.

این ویلا بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال می باشد، مشاوران مجرب البرز آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به شما خریداران محترم می باشد؛ برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید، همچنین می توانید با مشاوران البرز ویلا ارتباط مستقیم برقرار کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18323
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه