صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا شهرکی ارزان قیمت در چمستان

فروش ویلا شهرکی ارزان قیمت در چمستان

465
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18381
زمین
200 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

** فروش ویلا شهرکی ارزان قیمت در چمستان **

 

سلام و‌ عرض ادب خدمت کاربران گرامی، امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید، باری دیگر با شما همراه شدیم تا به معرفی یک ویلا شهرکی در یکی از مناطق خوش آب و هوای شمال بپردازیم.

قابل ذکر است این ویلای مذکور با ساختاری فلت، و در منطقه چمستان، واقع در استان مازندران طراحی و اجرا شده است، باید بیان داشت نمای ظاهری این ساختمان با متریال سنگی و سقف هایی همچون شیروانی ایجاد شده که این نوع سقف ها به سبب نوع آب و هوا، و میزان بارندگی در شمال کشور، یکی از رایج ترین سازه ها به حساب می آید.

 

 

 ... امکانات ویلای شهرکی ارزان قیمت در شمال ...

 

این ویلای جنگلی دارای ۲۰۰متر زمین و ۱۲۰ متر زیر بنا می باشد، چنانچه بخواهیم از نظر ساختاری این ویلا را بررسی کنیم، باید متذکر شد در این ویلا ۲ اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه تعبیه شده است، همچنین کف سازی این ویلا به همراه درختان و گل کاری های انجام شده، زیبایی این محیط را دو چندان کرده است، که ساکنین این بنا می توانند نهایت استفاده از این امکانات موجود را ببرید، لازم به ذکر می باشد که، این ویلا در محیط امن شهرکی قرار دارد و‌ همچنین یک چشم اندازی به محیط کوهستان موجود در اطراف ساختمان و همچنین جنگل می باشد.

در ادامه باید متذکر شد سایت املاک البرز، به سبب نوع فعالیتش در حوزه مسکن، گستردگی بسیاری در انواع خرید فروش ویلا، زمین و سایر مستغلات در موقعیت مکانی و سازه های متفاوت می باشد، چنانچه قصد خرید ویلا استخردار، خرید ویلا مدرن، خرید ویلا دوبلکس، خرید زمین در شمال و ... دارید روی لینک های موجود کلیک کنید، و یا به سایر آگهی های موجود مراجعه کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه تماس برقرار کنید، 



در خصوص موقعیت مکانی این ویلا شهرکی باید متذکر شد، در یکی از شهرهای توریستی مازندران با نام چمستان واقع شده که همچنین یکی از مزایای عالی خرید این ویلا، شرایط پرداخت آن می باشد که به صورت نقد و اقساط می باشد، و همچنین فروشنده این مکان زا به قیمت ۲۱۰۰۰۰۰۰۰۰ بفروش می رساند که اما به دلیل تورم و اوضاع اقتصادی حاضر به تخفیف می باشد، بنابراین برای سرمایه گذاری مناسب با این شرایط موجود توصیه می شود این ویلای جنگلی را از نزدیک ببینید، زیرا خرید ویلا اقساطی در شمال  یکی از راه های رسیدن به ویلا می باشد. 

 همچنین برای اطلاعات شما کاربران باید بیان داشت مدارک و سند این ویلا بصورت قولنامه ای است، چنانچه با این گونه امکانات و شرایط قصد معامله دارید با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای ارزان قیمت در چمستان با کد ۱۸۳۸۱، مشاور شاکری می باشد که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ با این مشاور در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی

ویلاهای مشابه