صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا فلت شهرکی ارزان قیمت در چمستان

فروش ویلا فلت شهرکی ارزان قیمت در چمستان

455
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18380
زمین
250 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

«« فروش ویلا فلت شهرکی ارزان قیمت در چمستان »»

 

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران همیشه همراه ویلا البرز، امروز هم با شما همراه شدیم تا به معرفی یک نمونه از ویلاهای قابل فروش با سازه فلت شهرکی بپردازیم، چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را دارید توصیه می کنم به این آگهی های ارائه شده توجه کنید، تا بتوانید یک سرمایه گذاری مطمئن با شرایط خود را داشته باشید.

 

•• خرید ویلا فلت شهرکی، ارزان قیمت در شمال ••

قابل ذکر است این ویلای ۱۰۰ متری در سازه ی فلت اجرا شده است، که در واقع در زمینی با مساحت ۲۵۰ متری قرار گرفته است، و‌ همچنین برای اطلاع بیشتر شما باید بیان داشت این ساختمان با سازه ای فلت طراحی و اجرا شده است که، با پلانی همچون ۲ اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه تشکیل شده است، همچنین از دیگر امکانات این ویلا ارزان قیمت وجود: حیاط با صفا با سنگ‌ فرش های مدرن، درب و پنجره های دارای حفاظ و توری می باشد، همچنین این ویلا از چشم انداز و ویوی ابدی برخوردار است و مالک می تواند به زیبایی جنگل و شالیزار مشرف باشد، همچنین قابل ذکر است این ویلا در بالا دست جاده قرار گرفته و‌ دسترسی راحتی به گذرگاه اصلی و مراکز خدماتی و خرید دارد، و این یک مزیت مهم برای یک سرمایه گذاری مطمئن و‌ پرسود باشد.

در ادامه باید اشاره داشت این ویلا در سال ۱۴۰۱ در موقعیت جنگلی چمستان، و‌ در کوچه ای خصوصی با نگهبان ۲۴ ساعته و همچنین با متریالی مناسب اجرا شده است، همچنین قیمت این ویلا با توجه به امکانات داخلی ویلا، شرایط پرداخت، نوع سازه و متریال بکار رفته شده بسیار مناسب می باشد، اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، قطعا این ویلای فلت بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، زیرا این ویلا دارای تمامی انشعابات لازم همچون آب، برق و گاز است، چنانچه قصد خرید ویلا نوساز را دارید روی لینک پیشنهادی کلیک کنید. 

در ادامه باید بیان داشت این ویلا با قیمت حدود ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بفروش می رسد که فروشنده به سبب شرایط اقتصادی موجود، و برای راحتی در روند معامله، برای خریداران شرایطی را در نظر گرفته که، می توانند این ویلا را بصورت اقساطی خریداری کنند، چنانچه قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلای فلت می تواند، یکی از گزینه های مناسب برای خرید باشد.

در انتهای آگهی متذکر می شویم چنانچه شما کاربران به دنبال خرید ویلا در شمال با امکانات کامل، دارای اسناد و مدارک رسمی، سازه مدرن، دوبلکس و... هستید، کافیست فقط با این مجموعه تماس برقرار کنید، زیرا مشاوران مجرب املاک البرز آماده ى کمک رسانی به شما کاربران می باشند، همچنین فرم های مشاوره ای در سمت راست هر آگهی تعبیه شده که با مراجعه به آن و‌ ثبت شرایط، منتظر پاسخگویی مشاوران باشید. 

چنانچه قصد معامله این ویلای مذکور با کد ۱۸۳۸۰ را دارید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتری در این خصوص دارید، می توانید با مشاور صوفی با شماره ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ تماس برقرار کنید.

با آرزوی سلامتی و زندگی سرشار از خیر و برکت. 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی
  • جستجو: 18380
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه