صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا فلت نقلی ارزان قیمت در نور

فروش ویلا فلت نقلی ارزان قیمت در نور

427
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18360
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا فلت نقلی ارزان قیمت در نور

 

با سلام خدمت شما، متقاضیان خرید ویلا در شمال، امیدوارم حال دلتون عالی باشه، ويلايي که در اين آگهی مشاهده می کنيد، در شهرستان خوش آب و هوا و توریستی نور قرار گرفته است، این ویلای نقلی زيبا با 200 متر زمين و 100 متر زیر بنا، در سازه ی فلت طراحی و ساخته شده است، امکانات این ویلا به صورت زیر می باشد؛


ویلا فلت

شهرستان نور

بالا دست جاده 

٢٠٠ متر زمين

١٠٠ متر بنا

دو خواب مستر

سه كنتور اختصاصی نصب

داخل بافت مسكونی

پروانه ساخت

قابليت گرفتن سند تک برگ

و...

 

اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا فلت در نور را دارید، با ما همراه باشید.

این ویلا فلت، در سال 1401 با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است، و باید بدانید که تمامی کنتورهای این ویلا اعم از؛ آب، برق و گاز به صورت اختصاصی نصب می باشد، و آماده بهره برداری می باشد، حیاط کاری فوق العاده بی نظیر و دلنشین این ویلای نقلی، با درختان زینتی، یک محیط شیک و آرامش بخشی را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است که، می توانید در کنار خانواده محترمتان از آن لذت ببرید، و نیز چشم انداز این ویلا، کاملا رو به جنگل های سرسبز شمال کشور می باشد، بازدید از این ویلای نقلی را در نور از دست ندهید.

شهرستان نور یکی از شهرستان های بزرگ و البته توریستی استان مازندران می باشد که با شهرهای چمستان، ایزدشهر، محمودآباد و آمل همسایه است، از این سوی با خرید ویلا در نور به راحتی به شهرهای اطراف و مناطق گردشگری و تفریحی آنان دسترسی خواهید داشت.

 اگر خرید ویلا اقساطی برایتان حائز اهمیت است، پس این ویلا بدون شک، یک انتخاب بسیار مناسبی برای شما است؛ این ویلای جنگلی دارای شرایط فروش به صورت نقد و اقساط است، همچنین باید بدانید که این ویلا در بافت مسکونی ساخته شده است، دارای مجوز ساخت می باشد، که شما پس از خرید ویلا فلت، می توانید برای دریافت سند تک برگ، اقدام کنید.

متراژ کل این ویلای جنگلی 200 متر می باشد که 100 متر از آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است، و 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند، از دیگر امکانات این ویلا می توان، به سقف کناف، کف سرامیک، کابینت و... اشاره نمود.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز  در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما عزیزان ارتباط برقرار کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلای فلت ارزان قیمت در شمال با کد 18360؛ مشاور شاکری می باشند که، می توانید با شماره تماس  ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ با این مشاور مجرب در ارتباط باشید.

ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان، پیشنهاد می دهند.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18360
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه