صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت فول مبله در آهودشت

خرید ویلا فلت فول مبله در آهودشت

430
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18361
زمین
190 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت فول مبله در آهودشت

 
خرید ویلا مبله در شمال

این ویلای ارزنده در آهودشت، به صورت مبله آماده فروش می باشد،  بنابراین هنگامی که به شما می گویند، ویلایی فول مبله است، به این معنی می باشد که، این ویلا کاملاً مجهز به تجهیزات و امکانات داخلی عالی بوده و دارای آشپزخانه فرنیش، اتاق پذیرایی فرنیش و... است، در واقع برای ویلاهای فول فرنیش تمامی امکانات و تجهیزات زندگی فراهم شده می باشد، برای این ویلا مبلمان شیک، فرش و... در نظر گرفته شده است، که شما با خرید ویلا مبله در شمال، دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات نمی باشید، در متن زیر به دیگر امتیازات این ویلای شهرکی می پردازیم، با ما همراه باشید.

متراژ زمین ۱۹۰

متراژ زیر بنا 80 متر

دو خواب

پروانه ساخت 

داخل بافت 

مبله کامل 

برق و گاز کنتور به صورت شخصی

انشعاب آب به صورت شهرکی

جنگلی

نوساز

در شهرکی برند

شرایط فروش نقد و اقساط و معاوضه

و....


امنیت ویلا و منطقه ی مورد نظر، مهم ترین مسئله، در هنگام خرید ویلا در شمال می باشد، که حتما باید آن را بررسی کنید، همانطور که به آن اشاره شده است، این ویلا در یکی از شهرک های آهودشت طراحی و ساخته شده است، امنیت در این شهرک در الویت قرار دارد، در واقع ساکنین این شهرک، از بابت امنیت خیالشان آسوده است، زیرا امنیت این شهرک توسط نگهبان مجموعه تامین و تضمین می شود، با خرید ویلا در شهرک می توانید از بابت امنیت و عدم حضورتان در ویلایتان، آسوده خاطر باشید.

متراژ کل زمین این ویلا، 190 متر و زیربنای آن هم 80 متر می باشد، و لازم به ذکر می باشد که ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که فول امکانات بوده است، و تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد؛ این ویلای جنگلی در سال 1401 بنا شده و نوساز است، قیمت این ویلا با توجه با امکانات عالی، لوکیشن منحصر به فرد و... بسیار مناسب می باشد، و از همه مهم تر شرایط فروش این ویلای ارزنده عالی می باشد، در واقع شما می توانید این ویلا فلت را در آهودشت، به صورت اقساطی خریداری کنید، شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط و معاوضه می باشد، خرید ویلا اقساطی بهترین گزینه در خرید ویلا در آهودشت می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

 

شاید برایتان سوال پیش آید که آهودشت کدام منطقه از شمال محسوب می شود؛ بدین ترتیب باید این گونه بیان کرد که  آهودشت یکی از مناطق بکر و دست نخورده مازندران می باشد، آهودشت روستایی از توابع بخش چمستان است و در شهرستان نور قرار دارد، ویلاهای موجود در منطقه چمستان در ابعاد و سازه های مختلفی قرار دارند، قیمت ویلاها در آهودشت بسیار مناسب می باشد، از این توجه خریداران را به خود جلب نموده است.

برای دریافت مشاوره ی رایگان، کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید، برای تماس با ویلا البرز کلیک کنید.

  کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا فلت مبله در آهودشت، سرکار خانم یگانه می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۸۷۳۸۰۱۷  با این مشاور در ارتباط باشید.


کد۱۸۳۶۱


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18361
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه