صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی فول مبله

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی فول مبله

634
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18294
زمین
210 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی فول مبله

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا البرز.

 ویلای نیم پیلوت با کد 411 که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، یکی از فول امکانات ترین ویلا در شمال می باشد، این ویلا در محبوب ترین منطقه و توریستی ترین شهر، در شهرستان نور با متراژ زمینی به مساحت 210 متر مربع قرار دارد، امروزه ساخت و ساز و

خرید ویلا در شمال بسیار پیشرفت نموده است، دسترسی سریع به جنگل و دریا باعث شده تا سازندگان اقدام به ساخت ویلا در نور نمایند، با ما همراه باشید، تا با این ویلای ارزنده در نور بیشتر آشنا شوید.

برای مشاهده و خرید ویلا در نور روی لینک مشخص شده کلیک نمایید.

این ویلا به صورت فول فرنیش در سازه ی نیم پیلوت در شهرکی برند احداث شده است، و دارای متراژ زمینی به مساحت 210 متر مربع می باشد، که 160 متر مربع آن را زیربنای ویلا را تشکیل داده است، همانطور که گفته شد، این ویلا فول فرنیش می باشد، یعنی به صورت مبله آماده فروش می باشد، سالن بزرگ با پنجره هایی رو به ویوی زیبای نور، دکوارتیو شیک، فرش و مبل های مدرن، آشپزخانه ایی با کابیت های شیک به همراه هود و شیرآلات و میز ناهار خوری و... جزیی از امکانات این ویلای جنگلی باشد، پیشنهاد مشاورین البرز بازدید از این ویلای ارزنده در نور می باشد.

برای مشاهده  و خرید ویلا نیم پیلوت روی لینک مشخص شده کلیک نمایید.

این ویلای نیم پیلوت ارزنده در نور، دارای 3 اتاق خواب با امکانات کامل می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کولر اسپلیت، پکیج دیواری و... از امکانات دیگر این ویلا می باشد، فضای مناسب برای پارکینگ، نمای سنگ و محوطه سازی بیرونی عالی، این ویلا و... از جمله ویژگی های ظاهری این ویلا می باشد، که توجه هر ببینده را به خود جلب می کند.

این ویلا در شهرکی با امنیت بالا قرار دارد، که امنیت ویلا توسط نگهبان مجموعه به صورت 24 ساعته تامین و تضمین می شود،

خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که به مدت کم در ویلای خود سکونت دارند، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا مبله روی لینک مشخص شده کلیک نمایید.

علاوه بر نکات گفته شده در متن فوق؛ این ویلا سند دار می باشد، و سند آن به صورت تک برگ، صادر گردیده است، که شما عزیزان بعد از انجام معامله می توانید برای انتقال مالکیت اقدام نمایید، با خرید ویلا سند دار در شمال خیال شما بابت امنیت معامله می تواند آسوده باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا مدرن شهرکی:

210 متر زمین

160 متر بنا

3 خواب

جنگلی

انشعابات، آب و برق و گاز نصب

سند تک برگ

شهرکی

مبله

نیم پیلوت

فروش به صورت اقساطی

و...

 

 اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، هستید، می توانید به مشاورین مجرب ویلا البرز که آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، مراجعه کنید، برای در خواست مشاوره کافیست به قسمت در خواست مشاوره که در سمت راست این آگهی قرار گرفته است، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید، برای تماس با ویلا البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18294
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه