صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش اقساطی ویلا نما مدرن در شمال

فروش اقساطی ویلا نما مدرن در شمال

425
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18386
زمین
170 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش اقساطی ویلا نما مدرن در شمال


ضمن سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا البرز؛ امیدوارم که حال دلتون بی نظیر باشه امروز قصد داریم تا شما را با یکی از ویلاهای نما مدرن و اوکازیون در منطقه شمالی با شرایط ویژه اقساطی را به شما معرفی کنیم از اینکه با ما همراهید بسیار خرسندیم.

همانطور که میبینید ساختار این ویلا در یک طبقه می باشد و در گروهِ خرید ویلا فلت یا همان ویلاهای همکف قرار می‌گیرد این ویلای همکف دارای دو اتاق در بنای ۹۰ متری و همچنین زمین ۱۷۰ متری قرار گرفته است.

این ویلای فلت با نمای منحصر بفردش در منطقه جاده دریا واقع شده است همانطور که در مقالات ویلا البرز خوانده اید یا بهتر است کمی اشاره کنیم که جاده دریا نام دیگری از جاده کلوده میباشد، یک مسیر میانبر که کمربندی آمل-چمستان را به کمربندی آمل-محمودآباد متصل میکند این جاده از آنجایی که روستاهای متعددی را در خود فرا گرفته است و یکی از آن روستاها که بزرگترین آن روستاها می باشد کلوده نام دارد از همین روی نام دیگر جاده دریا جاده کلوده میباشد این مسیر میانبر از سه راهی ولیسده آغاز می گردد و پایان این مسیر به روستای کلوده خط می گردد.

‏این ویلای فلت دارای ۱۷۰ متر زمین و ۹۰ متر بنا به انضمام ۳۰ متر روف می باشد روف دار بودن ویلاها یک امتیاز بارز برای ویلاهای شمال است شما حتی با ساخت متراژ کمی برای فضای گاردن بالای ساختمان تان یک حس و حال بی نظیر را برای خود و عزیزانتان به وجود خواهید آورد که این ویلا ۳۰ متر روف بسیار زیبا را به خود اختصاص داده که شما می توانید با حیاط سازی یا باغچه کاری؛ حس و حال بی نظیری را برای خود و مهمانان تان به وجود آورید.

این ویلا دارای دو خواب مستر می باشد که بطور حرفه‌ای طراحی و ویوی بی نظیری را از اطراف به خود اختصاص داده است این ویلای نقلی در محوطه ای قرار گرفته که اطراف آن باز و دلگشاست،

شرایط فروش این ویلا به صورت اقساطی می باشد و تیم ویلا البرز این اطمینان را به شما می دهد که به دلیل شناخت بالای مجموعه به مناطق اطراف و تجربه ۲۰ سالهِ کادر مجموعه ویلا البرز برای شما مشتریان عزیز این ویلا را با اقساطی خواص خواص و با اعمال بیشترین تخفیف برایتان خریداری کند تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

این ویلای همکف ۲ خواب مستر در زمین داخل بافت قرار گرفته است از همین روی شما به راحتی می توانید برای اخذ سند تک برگ اقدام کنید کلیه انشعابات و الزامات این ویزا نیز متصل می باشد از همین رو هیچ دغدغه ای بابت انشعابات این ویلا نخواهید داشت و شما می توانید با مبلغی اندک به عنوان پیش پرداخت برای خرید این ویلا اقدام کنید و مابقی مبلغ را به صورت اقساط به مالکین ویلا پرداخت کنید.

قیمت اعلامیِ مالکِ این ویلا یک میلیاردو هشتصد میلیون تومان (به تاریخ دی ماه 1401) برای اطلاع از تخفیف و شرایط با مشاور مربوطه تماس بگیرید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلا می توانید با مشاور اختصاصی این ویلا یعنی خانم یگانه به شماره ۰۹۱۹۸۷۳۸۰۱۷  تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه آبی رنگِ ثبتِ درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.


 کد داخلی این فایل : ۱۸۳۹۱


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 18386
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه