صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله در چمستان

1031
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،750،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18339
زمین
270 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت فول مبله در چمستان

سلام و درود بر شما همراهان محترم؛ امیدوارم حالتون خوب باشهع و تا این لحظه، از شر بیماری کرونا در امان مانده باشید.

امروز بار دیگر در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت فول مبله در شهر چمستان؛ پس اگر قصد خرید ویلا مبله را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا به صورت نیم پیلوت بنا شده است؛ ویلاهای نیم پیلوت به دلیل داشتن ساختار 2 طبقه ای، دارای زیبایی و مزیت های فراوانی می باشد؛ برای مثال، در این نوع ویلا، به خوبی می شود از تمامی فضای خانه استفاده کرد؛ همچنین این نوع ویلا معمولا دارای پارکینگ مسقف هستند؛ یکی دیگر از مزیت های مهم خرید ویلا نیم پیلوت، قیمت مناسب آن نسبت به ویلاهای دوبلکس، تریبلکس و فورلکس است.

 متراژ کل زمین این ویلا، 270 متر می باشد که به لطف این متراژ زمین زیاد، حیاط این ویلا بسیار دلباز می باشد و در باغچه آن، انواع گیاهان و درختان تزئینی کاشته شده است؛ زیربنای ویلا 130 متر می باشد؛ در این ویلای مبله، 2 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین برای راحتی هر چه بیشتر شما، در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

 انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد؛ این ویلا نو ساز بوده و در سال 1399 بنا شده است.

به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی این ویلا، علاوه بر ویوی زیبای این ویلا که به سمت جنگل های سر سبز استان مازندران می باشد، دسترسی آن به جنگل بسیار آسان بوده و فاصله اش تا جنگل تنها 5 دقیقه می باشد.

 نمای ویلا به صورت سنگی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کلیک کنید.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقاسطی می باشد؛ چنانچه قصد مشاهده یا خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده لمس یا کلیک کنید. 

 از دیگر مزایای مهم این ویلا، فول مبله بودن آن می باشد؛ یعنی شما عزیزان با خرید این ویلا، نیاز نیست هزینه اضافی بابت مجهز کردن آن بپردازید.

 

از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید از شما بسیار سپاس گزاریم.

شما دوستان برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد اقدام نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند؛ همچنین می توانید از طریق گفت و گوی آنلاین با کارشناسان ما، به صورت آنی و لحظه ای با ما در ارتباط باشید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا نیم پیلوت فول مبله در چمستان، سرکار خانم سلطانی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۸۰۱۵۱۳ با این مشاور در ارتباط باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18339
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه