صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش زیرقیمت ویلا باغ جنگلی فول مبله

فروش زیرقیمت ویلا باغ جنگلی فول مبله

605
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،700،000،000 تومان
جستجو 18352
زمین
230 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش زیرقیمت ویلا باغ جنگلی فول مبله

 

یکی از شهرهای پرطرفدار و معروف به ویلاها و زمین های ارزان قیمت در شمال شهر چمستان میباشد همانطور که میدانید چمستان شهری از شهرستان نور می باشد؛ منطقه تماماً جنگلی و از نظر سرسبزی و بکر بودن فضا های بی نظیری را به روستاهای این منطقه بخشیده است.  همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید دور تا دور این ویلا را درختان میوه و مرکبات احاطه کرده است و می‌توان به این ویلا لقب ویلاباغ داد برای خرید ویلا باغ و مشاهده ویلا باغ های دیگر در سایت ویلا البرز کافیست کلیک نمایید.


  ویلا باغ درختان مرکبات جنگلی چمستان دارای ۲۳۰ متر زمین و ۹۰ متر بنای ساخته باشد مهندسین ویلا ساختار را برای این متراژ در نظر گرفته است این ویلا باغ همکف دو خواب می باشد که یک قاب از آنها مستر است.

 خرید ویلا باغ در شمال یکی از پرطرفدارترین نوع خرید و سرمایه گذاری عموم مردم در شمال کشور می باشد زیراب ویلا باغ ها در شمال آیا تداعی کننده بخشی از لذت های بهشت طبیعت ایران میباشد.

 ویلا باغ مرکبات زیبا در منطقه چمستان به صورت فول مبله آماده فروش به شما عزیزان می باشد به صورت اختصاصی در اختیار تیم مجرب البرز ویلا قرار گرفته است و تیم ویلا البرز با سابقه چندین ساله خود در منطقه این اطمینان را به شما می دهد که با کمترین قیمت و با اعمال بیشترین تخفیف از سمت مالک این ویلا باغ زیبا را برای شما وطن گرامی خریداری نماید.

 خرید ویلا مبله در شمال از چه جهاتی  مزایا و معایبی دارد از جمله معایب خرید ویلا های مبله در شمال میتوان به عدم تطابق سلیقه شما به مامان ویلا یا انتخاب متریال داخلی ویلا می باشد و از جمله مزایای بله کاهش بودجه خرید اشاره کرد سکونت در اوقات فراغت را دارید از دیده فیلم قبله بودن این ویلای فلت از جهات دارابودن کولر اسپلیت؛ ماکروفر؛ بخاری؛ یخچال؛ گاز؛ فردار؛ ماشین لباسشویی؛ آبگرمکن و مبلمان شیک و پنکه تمامی نیاز های شما را از نظر وسایل رفاهی و کاربردی در این ویلا فراهم می نماید.

 برتری های این ویلا باغ مبله می‌توان به نزدیک بودن آن تا جاده اصلی اشاره کرد که فقط ۵۰ متر می باشد شما با فاصله زمانی اندکی در حد می توانید خود را به مراکز تفریحی رفاهی و خدماتی برسانید.

 از نکات حائز اهمیت ویلاهای شمال؛ امنیت و یا شهرکی بودن ویلاها می باشد که این ویلا باغ فول مبله؛ شهرکی میباشد. و گیت نگهبانی ۲۴ ساعته تمامی دغدغه های شما را نبودتان بین خواهد برد.

مشاهده و خرید ویلا شهرکی در شمال

 کلیه انشعابات و الزامات این وصل می باشد جهت خرید این ویلا باغ زیبای فرم بله می توانید با مشاور اختصاصی این ویلا یعنی خانم یگانه با شماره تماس ۰۹۱۹۸۷۳۸۰۱۷   ارتباط برقرار نمایید

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18352
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه