صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش دو دستگاه ویلا فلت ارزان در شمال

فروش دو دستگاه ویلا فلت ارزان در شمال

435
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18376
زمین
80 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 «« فروش دو دستگاه ویلا فلت ارزان در شمال »»

 

با سلام و وقت بخیر خدمت همراهان همیشگی ویلا البرز، اینبار با شما همراه شدیم تا یک ویلای زیبا را به شما معرفی کنیم، چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را دارید، توصیه می کنم با ادامه مطالب با ما همراه باشد.

همانطور که اطلاع دارید شمال کشور به سبب موقعیت جغرافیای اش، از تنوع آب و هوایی و همچنین مناطق مختلف تشکیل شده که آمل جزء یکی از همین منطقه محسوب می شود، و قابل ذکر است این منطقه صنعتی، شهری با دسترسی جاده ای آسان به تمامی مناطق و شهرهای اطراف می باشد، و از همه مهم تر به دریا و جنگل های نور و چمستان و... دسترسی راحتی دارد، که می تواند علاوه بر بهره مندی از این طبیعت زیبا، بستری مناسب برای سرمایه گذاری باشد.

در ادامه باید متذکر شد، چنانچه بخواهید از مشخصات و امکانات این ویلا اطلاع یابید، باید اشاره داشت این ویلا نوساز از زمینی به مساحت ۱۶۰ متر مربع و زیر بنایی به متراژ ۸۰ متر ایجاد گشته است، که همواره از ۲ اتاق خواب که یکی از آن مستر می باشد، تجهیز گشته است، همچنین وجود انشعابات و مجوز ساخت، و شهرکی بودن این ویلا از دیگر محسنات این ساختمان به حساب می آید، و باید اشاره داشت همجواری این بنا با منطقه روستایی، موجب امنیت و پیشرفت این معاملات می گردد.

همانطور که از تصاویر موجود مشاهده کنید، این ویلا فلت چه در فضای خارجی و داخلی از طراحی زیبایی برخوردار می باشد، که قابل بیان است این بنا با وجود کف سازی و‌ چمن کاری اش به زیبایی این منطقه افزوده است، و همچنین نوع سازه اجرایی برای آن متقاضی که خواستار ویلاهای مسطح و نقلی می باشند بسیار مناسب است.

در بحث سرمایه گذاری افرادی که از سرمایه مالی بالایی برخوردار نیستند و می خواهند هم صاحب ویلا و هم افزایش سرمایه داشته باشند، این ویلای فلت بسیار مناسب ترین گزینه می باشد، زیرا از قیمت مناسبی برخوردار می باشد، و همچنین در گروه ویلا ارزان قرار دارند، در خصوص این ویلا، شگفت انگیز ویژگی که به همراه دارد، علاوه بر قیمت مناسب، مالک شرایط مناسبی برای متقاضی نظر گرفته است، و در واقع شما می توانید این ویلا را به صورت نقد و اقساط خریداری کنید، بنابراین توصیه می شود حتما از این ویلا دیدن نمائید.

همچنین باید به اطلاع شما رسانید که این ویلا با قیمت حدود ۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰ به فروش می رسد، و همانطور که بیان شد با توافق طرفین بصورت اقساطی می باشد، خرید ویلا اقساطی یکی از مهم ترین ویژگی های یک معامله خوب در شمال به حساب می آید.

برای دریافت مشاوره رایگان در حوزه خرید و فروش ویلا، می توانید با مشاورین مجرب املاک البرز تماس برقرار کنید، به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر باشید تا کارشناسان مجموعه سایت ما با شما ارتباط برقرار کنند. 

چنانچه بخواهید بصورت اختصاصی در خصوص این ویلا با کد ۱۸۳۷۶ اطلاعات کسب کنید، با مشاور مجموعه خانم حسینی با شماره تماس ۰۹۱۹۷۳۷۷۶۱۸ تماس برقرار کنید.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18376
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه