صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت سنددار جنگلی در نور

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار جنگلی در نور

1108
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18341
زمین
240 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار جنگلی در نور

سلام به همه هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

 باز همدر خدمت شما دوستان هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت سنددار جنگلی در شهر نور؛ پس با نگاه گرمتان تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 شهر نور یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شهر های استان مازندران به حساب می آید؛ این شهر به دلیل داشتن جنگل و پارک های جنگلی زیبا و سر سبز، زبان زد اکثر مردم می باشد و از همین رو، افراد زیادی به ویژه در ایام تعطیل به این شهر توریستی سفر می کنند؛ البته این هم ناگفته نماند که نور علاوه بر جنگل، دارای سواحل زیبای دریای خزر هم می باشد.

 اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا نور هستید، با ما همراه باشید.

 متراژ کل زمین این ویلا، ۲۴۰ متر و زیربنای آن هم ۱۴۰ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد؛ این ویلای جنگلی در سال ۱۳۹۹ بنا شده و نوساز است.

 یکی از مهمترین مزیت های این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ این ویلای نیم پیلوت دارای سند تک برگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد که خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن، آسوده می کند.

 شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا سنددار می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سایت تخصصی البرز ویلا دیدن نمایید.

 اگر خرید ویلا اقساطی برایتان حائز اهمیت است، پس این ویلا بدون شک انتخاب بسیار مناسبی برای شما است؛ این ویلای جنگلی دارای شرایط فروش به صورت نقد و اقساط است.

 دسترسی این ویلا به جاده اصلی و همچنین جنگل بسیار آسان بوده و فاصله کمی دارد.

 اگر به قیمت این ویلا توجه کنید، به این نتیجه خواهید رسید که ویلاهای نیم پیلوت، در دسته ویلاهای میان رده قرار می گیرند؛ یعنی این نوع ویلا از ویلاهای دوبلکس و تریبلکس ارزان تر، اما از ویلای فلت گران تر است؛ پس خرید ویلا نیم پیلوت برای کسانی که به دنبال ویلاهای میان رده هستند بسیار مناسب می باشد.

 دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار شیک و زیبا می باشد؛ سقف این ویلا چوب کار شده که زیبایی داخلی آن را چندین برابر افزایش داده است.

به لطف تراس و موقعیت مکانی مناسب ویلا، چشم انداز آن به سمت کوهپایه و جنگل می باشد.

 درب ورودی ویلا ضد سرقت می باشید که امنیت آن را تا حد زیادی تضمین می کند.

 

شما دوستان عزیز، برای دریافت مشاوره رایگان می توانید به صورت آنلاین با مشاورین و کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مجموعه البرز ویلا را داشتید، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

  کارشناس و مشاور تخصصی این نیم پیلوت سنددار جنگلی در نور، سرکار خانم سلطانی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۸۰۱۵۱۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18341
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه