صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت استخر دار در چمستان

فروش ویلا نیم پیلوت استخر دار در چمستان

1190
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18324
زمین
300 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا نیم پیلوت استخر دار در چمستان

 

امکانات این ویلای نیم پیلوت در چمستان

۳۰۰ متر زمین

۱۵۰ متر بنا

دو خواب (یک مستر)

کنتور انشعابات آب و برق و گاز نصب

شهرکی با نگهبانی دائم

حیاط سازی شیک

استخر با تاسیسات کامل

نرده

حفاظ

پمپ آب

منبع 

آبگرمکن

و...

در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت استخر دار در منطقه ی جنگلی چمستان؛ در متن فوق به یک سری از امکانات این ویلای نوساز اشاره نمودیم، در ادامه به طور مفصل در مورد این ویلا صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

 

ویژگی ویلا نیم پیلوت در چمستان

نمای خارجی ویلا و طراحی داخلی، نقش بسزایی در جلب توجه افراد دارد، این ویلای جنگلی دارای نمای کلاسیک سفید با طراحی داخلی مدرن، به صورت اکازیون دیزاین شده است، محوطه سازی اهمیت زیادی در زیباتر شدن ویلا دارد، این ویلا با درختان تزیینی، میز و صندلی چوبی، کف پوش شده با سنگ ریزه و... محوطه سازی شده است.

طراحی ساخت این ویلا همانطور که گفته شده است، به صورت نیم پیلوت می باشد، اغلب ویلاهای نیم پیلوت فضایی برای پارکینگ مسقف و انباری در بخش اختلاف نیم طبقه ایی در نظر می گیرند، اما طراحان برای این ویلا به دلیل طراحی مدرن و متفاوت، این فضا را برای استخر در نظر گرفته اند، استخری مدرن با امکانات عالی در فضای بسته در این ویلا تعبیه شده است، شما با خرید ویلا نیم پیلوت استخر دار به راحتی می توانید از این امتیاز نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای جنگلی در شهر توریستی چمستان، با متراژ زمینی به مساحت 300 متر مربع  و زیربنای 150 متر در شهرکی برند، با بهترین متریال ساخته شده است، امنیت این ویلا و شهرک توسط شخص نگهبان به صورت 24 ساعته تامین و تضمین می شود، خرید ویلا در شهرک برای آن دسته از عزیزانی که امنیت ویلا و منطقه در الویت برایشان قرار دارد، بهترین گزینه برای خرید می باشد.

 این ویلای استخر دار در سال ۱399 بنا شده است و شرایط فروش آن، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 این ویلا انشعابات لازم را همچون آب، برق و گاز دریافت نموده است، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل همچون؛ آبگرمکن، منبع، حفاظ، سرویس بهداشتی و ایرانی، 2 خوابه و یک خواب مستر، اسناد و مدارک کامل همچون سند تک برگ و... جزیی از امتیازات این ویلای مدرن می باشد، برای اینکه با این ویلا بیشتر آشنا شوید، می توانید به تصاویر موجود، مراجعه کنید.

یکی از موضاعات مهمی که قابل توجه خریداران است، اسناد و مدارک رسمی ویلا می باشد، خرید ویلا سند دار در شمال می تواند تجربه ی زندگی در ویلایی بدون دردسر را ارمغان بیاورد، مشاورین مجرب البرز به شما ویلای سند دار را پیشنهاد می دهند، اگر برای معامله و خرید ویلا در چمستان نیاز به مشاوره دارید، کافیست با تیم مجرب البرز ارتباط برقرار کنید، برای تماس با ویلا البرز کلیک کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18324
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه