صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در جاده چمستان به نور

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در جاده چمستان به نور

449
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 18359
زمین
200 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در جاده چمستان به نور

 

با سلام خدمت شما متقاضیان عزیز، خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد معرفی یکی از بهترین ویلای نیم پیلوت جنگلی، در شهرستان توریستی نور را به شما عزیزان داریم، در ادامه به طور مفصل در مورد این ویلا صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

این ویلا نما مدرن، دارای ۲0۰ متر زمین و 14۰ متر بنای نیم پیلوت می باشد که، در این بنا سه اتاق خواب تعبیه شده، که به صورت مستر طراحی شده است، انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز می باشد که، هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد، و آماده بهره‌ برداری برای شما عزیزان می باشد، دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار شیک و زیبا می باشد؛ سقف این ویلا چوب کار شده که زیبایی داخلی آن را چندین برابر افزایش داده است، کف سرامیک، کابینت، درب ضد سرقت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نما سنگ، محوطه سازی و... جزئی از امکانات این ویلای ارزنده در نور می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

طراحی ساخت این ویلای جنگلی همانطور که گفته شده است، به صورت نیم پیلوت می باشد، از این سوی اگر به قیمت این ویلا توجه کنید، به این نتیجه خواهید رسید که ویلاهای نیم پیلوت، در دسته ویلاهای میان رده قرار می گیرند؛ یعنی این نوع ویلا از ویلاهای دوبلکس و تریبلکس ارزان تر، اما از ویلای فلت گران تر است؛ پس خرید ویلا نیم پیلوت برای کسانی که به دنبال ویلاهای با قیمت مناسب هستند، گزینه ی عالی برای انتخاب می باشد.

 

برای مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

نمای خارجی ویلا و طراحی داخلی، نقش بسزایی در جلب توجه افراد دارد، لازم به ذکر می باشد، امروزه نماهای سنگی به دلیل زیبایی و مقاومت بالای آن، در برابر حوادث طبیعی و... مورد توجه اکثر سازندگان و مهندسین قرار گرفته است، این ویلای جنگلی، نمای آن به صورت سنگ، می باشد، خرید ویلا نماسنگ، امروزه طرفداران بسیاری دارد، و از مهم ترین ویژگی این ویلا نیم پیلوت، شرایط پرداخت آن می باشد؛ شما می توانید تنها با پرداخت بخشی از هزینه کل ویلا، صاحب آن شوید و در اقساط چند ماهه بقیه پول را پرداخت کنید، و حتی از گزینه ی معاوضه استفاده نمایید، خرید ویلا اقساطی یکی از امتیازات عالی در خرید ویلا در شمال محسوب می شود، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

باید بدانید، اسناد و مدارک این ویلای نوساز، به صورت قول نامه ایی می باشد، اگر در این مسیر نیاز به مشاور دارید، می توانید به تیم مجرب ویلا البرز که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، مراجعه کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی ویلا البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

برای ارتباط با مشاور اختصاصی کد؛ 18359، می توانید با سرکار خانم حسینی با شماره تماس؛ ۰۹۱۹۷۳۷۷۶۱۸، تماس برقرار نمایید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18359
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه