صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نمامدرن در منطقه جنگلی چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نمامدرن در منطقه جنگلی چمستان

969
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
جستجو 18330
زمین
200 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نمامدرن در منطقه جنگلی چمستان

سلام و عرض ادب و احترام به یکایک شما همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و همیشه در کنار خانواده محترمتان سالم و سرحال باشید.

امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نمامدرن در منطقه جنگلی بهدشت چمستان را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای نمامدرن همانطور که در ابتدا گفته شد، در منطقه جنگلی بهدشت شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای خوش آب و هوا و همچنین نسبتا کوهپایه ای می باشد؛ بهدشت هم نام یکی از مناطق این شهر می باشد که به دلیل مجاورت با جنگل، روستاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل، کسانی که علاقه به خرید ویلا جنگلی را دارند، این منطقه را بر می گزینند.

متراژ کل زمین این ویلای نما مدرن، 200 متر می باشد که 140 متر آن زیربنای این ویلا تشکیل داده است؛ در این متراژ زیربنای زیاد، 4 اتاق خواب طراحی شده است که 2 اتاق خواب آن به صورت مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلای جنگلی نصب بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال 1400 بنا شده است.

 طراحی ساختاری این ویلای 200 متری، به صورت 1 طبقه و نیم یا همان نیم پیلوت می باشد؛ ویلای نیم پیلوت از ویلای فلت گران تر و از ویلاهای دوبلکس، تریبلکس و فورلکس ارزان تر می باشد؛ به همین دلیل، این نوع ویلا در بین ویلاهای میان رده قرار می گیرند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلای میان رده را دارید که نه قیمت بالایی داشته باشد و نه زیادی ارزان، پیشنهاد ما به شما عزیزان، خرید ویلا نیم پیلوت است.

برای مشاهده و خرید ویلا ارزنده کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 اگر امنیت ویلا برایتان از اولویت مهمی برخوردار است، بدون شک این ویلا بهترین گزینه ممکن برای شما عزیزان می باشد؛ منطقه این ویلا بسیار دنج و آرام می باشد و چنانچه فقط روزهای خاصی از سال را به شمال سفر می کنید و در سایر ایام ویلایتان تنها است، از این ویلا به راحتی گذر نکنید.

 نمای مدرن این ویلا، در کنار حیاط سازی و فضای سبز زیبا، چهره ی متفاوت و جذابی را به ارمغان آورده است.

 

با تشکر از نگاه گرم و صمیمانه شما دوستان عزیز.

چنانچه به مشاوره ی بیشتر نیاز داشتید، کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی تعبیه شده است اقدام نمایید و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

البته ناگفته نماند که مشاور اختصاصی این ویلای نمامدرن جنگلی، سرکار خانم کیان می باشد که می توانید از طریق شماره ۰۹۱۱۹۱۹۳۸۹۱ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18330
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه