صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در چمستان

1233
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18331
زمین
230 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در چمستان

با سلام و درود فراوان بر تک تک شما عزیزان و همراهان محترم سایت البرز ویلا؛ امیدوارم از تک تک لحظات زندگیتون لذت ببرید و البته در کنار خانواده محترمتون، دارای صحت و سلامت کافی باشد؛ همچنین از اینکه سایت مارو برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید از شما بسیار سپاس گزاریم.

 بار دیگر در خدمت شما دوستان عزیز هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی جنگلی در شهر زیبا و جنگلی چمستان؛ برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

نمای رومی، به نماهایی گفته می شود که دارای ستون های عمودی بزرگ و مرتفع و همچنین تراس در جلوی ویلا باشد؛ جنس این نوع نما می تواند از سنگ، سیمان و ... باشد که البته ناگفته نماند که عمر سنگ به دلیل مقاومت بالای آن در برابر تغییرات شیمیایی بیشتر می باشد؛ خوشبختانه جنس نمای این ویلای جنگلی نیز از سنگ می باشد که علاوه بر عمر طولانی، زیبایی و جذابیت خاصی را نیز به ارمغان آورده است؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نما رومی هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای نما رومی سایت البرز ویلا نیز دیدن فرمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کلیک کنید.

 این ویلای جنگلی در شهر خوش آب و هوا و همانطور که در ابتدا گفته شد، جنگلی چمستان بنا شده است؛ شهر چمستان از توابع بخش شهرستان نور می باشد؛ چمستان بین شهرهای آمل و نور قرار گرفته است و به دلیل قرار گیری و همجوار بودن با جنگل های زیبا و سرسبز شمال کشور، دارای آب و هوای بسیار ناب و پاکی می باشد؛ همچنین به دلیل نزدیک بودن این شهر به واسطه شهر آمل به پایتخت کشور یعنی تهران، بسیاری از هموطنان برای خرید ویلا این شهر زیبا را انتخاب می کنند؛ البته خرید ویلا چمستان مزایای بسیار زیادی دارد که در آگهی ها و پست های دیگر به آن می پردازیم.

 متراژ کل زمین این ویلا 230 متر و زیربنای مفید آن هم 200 متر می باشد؛ تمامی انشعابات این ویلا همچون آب، گاز و برق متصل می باشد.

اگر بخواهیم به امکانات داخلی این ویلای دوبلکس بپردازیم، باید گفت که این ویلا دارای 3 اتاق خواب می باشد که تمامی این خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

این ویلا کاملا نوساز و کلید نخورده بوده و در سال 1400 بنا شده است.

سیستم گرمایشی این ساختمان که شامل پکیج و شوفاژ دیواری می باشد نصب شده و شما عزیزان پس از خرید ویلا، می توانید از آن بهره ببرید.

کف ویلا سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری شده که با هالوژن و نور مخفی های زیبا تزئین شده است؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه یک می باشد.

 

 تشکر بابت نگاه گرم شما سروران گرامی.

چنانچه به مشاوره بیشتر نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 مشاور اختصاصی این ویلای نمامدرن جنگلی، سرکار خانم شاکری می باشد که می توانید از طریق شماره ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18331
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه