صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا مدرن جنگلی در چمستان

676
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18263
زمین
220 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا مدرن جنگلی در چمستان

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز ویلا البرز، امیدوارم حالتون خوب باشه، این ویلا با متراژ زمینی به مساحت 220 متر مربع آماده فروش می باشد، اگر قصد خرید ویلا جنگلی دارید، ما را تا انتهای این اگهی همراهی کنید، تا با این ویلای دوبلکس ارزنده بیشتر آشنا شوید.

 

خرید ویلا در چمستان

همانطور که می دانید چمستان یکی از شهرهای سرسبز و توریستی استان مازندران محسوب می شود، چمستان به جنگل و دریا دسترسی راحتی دارد، هم چنین چمستان به دلیل داشتن آب و هوای عالی و اطراف این شهر کوهستان، جنگل و دریا قرار دارد، که باعث جذب توریست ها و عموم مردم برای گذراندن تعطیلات و گردشگری و... شده است، برای رسیدن به چمستان از سه مسیر، جاده هراز، جاده چالوس و جاده فیروزکوه امکان پذیر می باشد، از این سوی خریداران در هنگام خرید ویلا در شمال، چمستان را در الویت قرار می دهند، این ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم، در چمستان سرسبز واقع شده است، اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، این ویلا در الویت قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

قیمت این ویلا با توجه به لوکیشن، امکانات داخلی ویلا، شرایط پرداخت، نوع سازه و متریال بکار رفته شده بسیار مناسب می باشد، اگر قصد خرید ویلا را در شمال دارید، قطعا این ویلای دوبلکس بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، همچنین این ویلای ارزنده دارای شرایط پرداخت اقساطی نیز می باشد؛  اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید، تا سایر ویلاهای اقساطی سایت ویلا البرز را، مشاهده نمایید.

مشخصات کلی این ویلای دوبلکس جنگلی

۲2۰ متر زمین 

۱8۰ متر بنا 

دوبلکس

شهرکی

سند و مدارک کامل

3 خوابه

استخر دار

تجهیزات داخلی کامل

نما سنگ

و....

 این ویلا دوبلکس استخر دار می باشد، ویلاهای استخر دار در شمال جزو ویلاهای لوکس محسوب می شود، با خرید ویلا استخر دار می توانید مالکیت یک ویلای ارزنده را در شمال تجربه کنید، این ویلا در شهرکی برند با امنیت بالا در سال 1400 با بهترین متریال طراحی و احداث شده است، و تمامی انشعابات لازم اعم از آب، برق و گاز را دریافت نموده است، شما با خرید ویلا نوساز دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه نمی باشید.

حیاط این ویلای جنگلی در چمستان و با درختچه های سرسبز و گیاهان زینتی محوطه سازی شده است، از تجهیزات ویلا می توان به؛ کنتور آب و برق و گاز، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل، کابینت و کمد دیواری از بهترین برند، سقف کناف، درب ضد سرقت، نما سنگ، استخر، کف سرامیک و پنجره های دوجداره و.... را اشاره نمود.

ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ایی می باشد، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز برای خرید ویلا و ملک و... مراجعه کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18263
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه