صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ سند دار جنگلی

خرید ویلا باغ سند دار جنگلی

709
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18280
زمین
270 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ سند دار جنگلی

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا باغ جنگلی در چمستان

270 متر مربع مساحت زمین

180 متر مربع مساحت زیربنا

دوبلکس

ویلا باغ

انشعابات نصب

سند دار

3 اتاق خواب

جنگلی

و....

خرید ویلا باغ جنگلی:

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، این ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم، به صورت ویلا باغ می باشد، ویلا باغ اغلب دارای فضای سبز بیشتری می باشد، افرادی که به محوطه دلباز و فضای سبز علاقمندند، خرید ویلا باغ بهترین گزینه برای خرید می باشد، تا انتهای آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید، تا بیشتر با این ویلا باغ ارزنده در چمستان آشنا شوید.

خرید ویلا در چمستان:

باید بدانید که چمستان جزو منطقه ی جنگلی استان مازندران می باشد، این ویلا در چمستان توریستی در سازه ی دوبلکس با بهترین متریال، توسط مهندسین مجرب طراحی و ساخته شده است، شما با خرید ویلا در چمستان به راحتی به مراکز خرید، مراکز تفریحی و گردشگری و... دسترسی دارید، همچنین فاصله ی چمستان به سواحل دریای خزر بسیار نزدیک و راحت می باشد، همچنین اگر به منطقه ی جنگلی علاقمندید، بی شک چمستان بهترین گزینه برای خرید ویلا جنگلی محسوب می شود.

امنیت ویلا و منطقه یکی از مسائل بسیار مهم می باشد، که در هنگام خرید باید به این مسئله توجه و مورد بررسی قرار دهید، پس لازم به ذکر می باشد، که این ویلا در یک شهرک با امنیت بالا قرار دارد، شما با خرید ویلا شهرکی می توانید امنیت را برای ویلا خود تضمین کنید، زیرا امنیت ویلا توسط نگهبان تامین می شود.

داشتن آب، برق، گاز، از امکانات اولیه ویلا محسوب می شود، که خوشبختانه این ویلای دوبلکس جنگلی این انشعابات لازم را دریافت نموده است، شما با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه نمی باشید.

امکانات دیگری که می توان به آن اشاره کرد؛ طراحی و دکوراسیون داخلی ویلا بسیار مدرن و شیک می باشد، کف سرامیک، پنجره های دوجداره، درب ضد سرقت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کاغذ دیواری و... از امکانات این ویلا می باشد، محوطه ی بیرونی این ویلا با درختان و گیاهان زیبا و کف پوش و.... طراحی شده است، بازدید از این ویلا باغ را توسط مشاورین البرز از دست ندهید.

این ویلا با متراژ زمینی به مساحت 270 متر مربع آماده فروش می باشد، همچنین این ویلا باغ به جنگل و طبیعت زیبای شمال دسترسی و ویو بسیار عالی به جنگل و...دارد، که شما عزیزان می توانید این زیبایی و لطافت و طبیعت زیبای شمال را لمس و به آرامش برسید، اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، و از این ویلا باغ ارزنده ی دوبلکس خوشتان آماده است، می توانید با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، و اطلاعات لازم را در مورد شرایط فروش، امکانات و شرایط ویلا و.... بدست آورید، برای تماس با ما کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.


از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18280
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه