صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا مدرن جنگلی

فروش ویلا مدرن جنگلی

830
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18265
زمین
250 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا مدرن جنگلی 

 

این ویلا دارای زیربنایی به متراژ 160 متر که در زمینی به مساحت 250 متر احداث شده است، فضای داخلی این ویلا بسیار ساده و مدرن است، فضای داخلی ویلا از یک پذیرایی بزرگ به همراه دو پنجره دوجداره قدی، که نورگیری نسبتا خوبی را به سالن هدایت میکنند، تشکیل شده است، همچنین سقف ویلا کناف بوده و در انتهای سالن شاهد فضای آشپزخانه با کابینت های ام دی اف و دیگر تجهیزات آشپزخانه ایی هستید، باید بدانید که؛ این ویلا دارای 3 اتاق خواب است که به صورت مستر تعبیه شده است، برای اینکه تمامی این امکانات را از نزدیک مشاهده و آنالیز کنید، پیشنهاد مشاورین البرز به شما متقاضیان عزیز، بازدید از این ویلای ارزنده  در چمستان می باشد.

ویلاهای موجود در چمستان به دلیل توریستی بودن این شهر، متقاضی بسیاری دارد، از این سوی ویلاها دارای کیفیت ساخت بی نظیر و ظاهری و فوق العاده  مدرن می باشد، که توجه ی هر ببینده را به خود جلب می کند، خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل متراژ استاندارد و هزینه ی صرف شده، دارای قیمت مناسب می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت هستید، ویلاهای نیم پیلوت بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا با بهترین متریال و با طراحی مدرن ساخته شده است و معماری بسیار خاص و چشمگیری دارد، همانطور که از تصاویر مشخص است، نمای این ویلا با سایر ویلاها متفاوت می باشد، با خرید این ویلا می توانید، سکونت در یک محیط پر از آرامش را تجربه کنید، یکی از مزایای عالی این ویلای نیم پیلوت، شهرکی بودن آن می باشد، در هنگام غیبت شما، امنیت ویلا توسط شخص نگهبان تامین و تضمین شده می باشد، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که به صورت تمام وقت در ویلای خود سکونت ندارند، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

حیاط این ویلای نیم پیلوت، با درختان و گیاهان دیزاین شده است، که حس خوبی را به ارمغان می آورد، خرید ویلا با این ویژگی ها می تواند فرصت خوبی برای شما باشد، هم چنین این دستگاه ویلای نیم پیلوت در سال 1400 بنا شده است، تمامی انشعابات لازم و اسناد و مدارک را دریافت نموده است، و قیمت این ویلا با توجه به لوکیشن، امکانات داخلی ویلا، شرایط پرداخت، نوع سازه و متریال بکار رفته شده بسیار مناسب می باشد، همچنین دارای شرایط پرداخت اقساطی نیز می باشد، اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نوساز کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

تیم قوی ویلا البرز به صورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشند، تا در زمینه خرید ویلا در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند، اگر شما به دنبال خرید ویلا در شمال با امکانات کامل، دارای اسناد و مدارک رسمی، سازه مدرن و... هستید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید.

از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18265
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه