صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی مبله

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی مبله

1145
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18328
زمین
270 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی مبله

 

با سلام خدمت شما سروران گرامی، امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلا نماسنگ در منطقه برند امیرآباد نور را به شما همراهان عزیز معرفی نماییم؛ پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

منطقه ی امیرآباد یکی از منطقه های جنگلی شهرستان نور می باشد، در این منطقه شهرک های متعددی با ویلاهای مدرن وجود دارد، چنانچه قصد

خرید ویلا جنگلی را دارید، ما به شما خرید ویلا در امیرآباد نور را پیشنهاد می دهیم، ویلایی که قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، ویلایی در سازه ی نیم پیلوت و فول امکانات می باشد، این ویلا دارای 270 متر زمین می باشد، که 170 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است، این ویلای مدرن دارای 4 اتاق خواب می باشد.

همچنین این ویلای لاکچری، داخل یک شهرک با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، که از نظر امنیت، خیال هر خریداری را جمع می کند، برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلا در سال 1399 با بهترین متریال ساخته شده است، این ویلا دارای امکاناتی همچون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سالن بزرگ، نمای سنگ آن با بهترین کیفیت که در برابر شرایط جوی هوا بسیار مقاوم می باشد، و کف این ویلا از پارکت می باشد و سقف بسیار زیبای آن، کناف کاری شده است، همچنین ویوی این ویلا به سمت کوهستان و جنگل های شمال می باشد، و باید بدانید که تمامی انشعابات آب و برق و گاز این ویلا متصل می باشد، و نیز محوطه ی بیرونی این ویلا با درختان و گل های زینتی محوطه سازی شده است.

یکی از مزیت های خرید ویلا جنگلی، دسترسی آسان به جنگل را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد، همچنین شما می توانید به دریا نیز دسترسی راحتی داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی این ویلا، شرایط پرداخت آن می باشد؛ شما می توانید تنها با پرداخت بخشی از هزینه کل ویلا، صاحب آن شوید و در اقساط چند ماهه بقیه پول را پرداخت کنید، خرید ویلا اقساطی یکی از امتیازات عالی در خرید ویلا در شمال محسوب می شود، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

لازم به ذکر می باشد که این ویلا فول فرنیش می باشد، خرید ویلا مبله بهترین گزینه می باشد، همانطور که از تصاویر موجود میتوانید مشاهده کنید، این ویلا با مبلمان شیک و به روز، فرش های جدید، آیینه کاری، کابینت های مدرن و... به صورت اکازیون دیزاین شده است، شما با خرید ویلا در نور می توانید پس از معامله برای سکونت اقدام کنید، زیرا شما دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکاناتی برای ویلا نخواهید داشت.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.


مشاوران و کارشناسان مجرب البرز ویلا، آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ چنانچه به راهنمایی و مشاوره رایگان نیاز داشتید، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما عزیزان ارتباط برقرار نمایید، برای تماس با ویلا البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18328
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه