صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله در نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله در نور

59755
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18335
زمین
250 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله در نور

با نام و یاد خدا، سلام به شما هم وطنان عزیز و همراهان محترم سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم خنده رو لباتون باشه و همیشه از هر نوع بلا و مریضی به دور باشید.

با نگاه گرمتان همراه هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی فول مبله در شهرستان سر سبز نور؛ مشاورین و کارشناسان البرز ویلا با شما هستند تا یک خرید امن و مطمئن در شمال کشور داشته باشید.

همانطور که در عنوان آگهی بیان شد، این ویلا به صورت دوبلکس و در دو طبقه بنا شده است؛ ویلاهای دوبلکس، همانطور که از نامشان پیداست، دارای 2 طبقه می باشند که هر طبقه مانند یک واحد مجزا، دارای اتاق نشمین، آشپزخانه، اتاق خواب و حمام و سرویس بهداشتی است؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند توان مالی متوسط و رو به بالایی می باشد؛ قیمت این نوع ویلا، به دلیل به کار گیری بیشتر مصالح و همچنین امکانات بیشتر، معمولا گران تر از ویلاهای نیم پیلوت و فلت هستند.

 تمامی کنتورهای این ویلا اعم از آب، برق و گاز به صورت اختصاصی نصب می باشد.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ این بدین معناست که شما با پرداخت بخشی از مبلغ کل ویلا، می توانید کلید را تحویل گرفته و ما بقی آن را طی چندین قسط پرداخت نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

اسناد و مدارک این ویلا به صورت کامل و شامل سند تک برگ، پروانه پایان کار و مجوز ساخت می باشد.

متراژ کل این ویلا 250 متر می باشد که 170 متر از آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند؛ البته ناگفته نماند که هر اتاق خواب به صورت اختصاصی دارای تلویزیون و کمددیواری دارد.

 شهرستان نور یکی از شهرهای بزرگ استان مازندران می باشد که هرساله بدلیل مجاورت با ساحل دریای خزر و دارا بودن جنگل و پارک های جنگلی متعدد، به یکی از شهرهای توریستی این استان تبدیل شده است؛ یقینا افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، یکی از گزینه های انتخابیشان، خرید ویلا در این شهر می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید ویلا نور را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهایی که در این شهر زیبا قرار دارند را مشاهده نمایید.

 این ویلای دوبلکس که فاصله اش تا جنگل تنها 5 دقیقه می باشد، به صورت فول مبله به فروش می رسد؛ برای مشاهده و خرید ویلا مبله کلیک کنید.

 آشپزخانه ویلا کاملا مجهز و دارای کابینت، هود، گاز و یخچال ساید بای ساید می باشد.

حیاط کاری و باغچه کاری این ویلا بسیار زیبا و بی نقص می باشد.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.

شما همراهان محترم می توانید برای دریافت مشاوره رایگان، فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما رفته یا روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 

همچنین کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله در نور، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۰۷۵۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18335
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه