صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی

17414
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18309
زمین
210 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی 

 

همانطور که در عنوان این آگهی گفته شده است، این ویلا به صورت نیم پیلوت طراحی شده است، متراژ زمین آن 210 متر مربع می باشد، که 110 متر مربع آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است، تعداد اتاق خواب های موجود در این ویلا، 2 اتاق خواب بوده است، از لحاظ معماری و طراحی این ویلا بسیار مدرن می باشد، با ما همراه باشید، تا با این ویلای نوساز بیشتر آشنا شوید.

 

خرید ویلا نیم پیلوت

همانطور که می دانید، ویلاهای امروزی  اغلب در سازه های نیم پیلوت، دوبلکس و... ساخته می شوند، ویلای نیم پیلوت در دو طبقه به صورت نیم طبقه ای طراحی می شود، با طراحی این سازه، می توان فضای برای پارکینگ، انباری، اتاق خواب و... ایجاد نمود، اغلب ویلاهای نیم پیلوت از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد، از این سوی افرادی که به دنبال خرید ویلا ارزان هستند، ویلای نیم پیلوت را در الویت قرار می دهند، این ویلای نیم پیلوت دارای نمای سفید می باشد، که زیبایی ویلا را دو چندان نموده است، اگر به خرید ویلا نیم پیلوت علاقمند هستید، بی شک این ویلا بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

این ویلای جنگلی در شهر توریستی نور، با متراژ زمینی به مساحت 210 متر مربع در شهرکی برند، در مجتمع تهران نشین، با بهترین متریال ساخته شده است، امنیت این ویلا و شهرک توسط شخص نگهبان به صورت 24 ساعته تامین و تضمین می شود، خرید ویلا در شهرک برای آن دسته از عزیزانی که امنیت ویلا و منطقه در الویت برایشان قرار دارد، بهترین گزینه برای خرید می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در نور روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر به خواهیم به امکانات این ویلا اشاره کنیم، می توان به؛ محوطه سازی شیک و مدرن با گل و گیاه و سنگ فرش، که توجه ی اکثر افراد را به خود جلب می کند، اشاره نمود، ویلاهایی که در شمال دارای حیاط می باشند، طرفداران بسیاری دارند، زیرا مکانی برای گذراندن اوقات فراغت می باشد، که می توان نهایت لذت را از این موقعیت عالی بدست آورد، پیشنهاد مشاورین البرز، بازدید از این ویلای مدرن در نور می باشد.

این ویلا  در سال ۱399 بنا شده است و شرایط فروش آن، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 این ویلا انشعابات لازم را همچون آب، برق و گاز دریافت نموده است، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل همچون؛ شوفاژ، شومینه، پکیج دیواری، کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی و ایرانی، اسناد و مدارک کامل همچون سند تک برگ و... جزیی از امیتازات این ویلای مدرن می باشد، برای اینکه با این ویلا بیشتر آشنا شوید، می توانید به تصاویر موجود، مراجعه کنید.

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال دارای امکانات عالی و یا ویلایی لوکس در شمال هستید، کافیست با مشاورین مجرب ویلا البرز، ویلای مورد نظر خود را معرفی کنید، مشاورین مجرب البرز با داشتن سال ها تجربه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، اگر در هنگام خرید ویلا در شمال نیاز به مشاوره دارید، کافیست با مشاورین ویلا البرز تماس بگیرید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18309
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه