صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس مدرن در ایزدشهر

فروش ویلا دوبلکس مدرن در ایزدشهر

611
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،500،000،000 تومان
نقد اقساط
جستجو 18270
زمین
320 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس مدرن در ایزدشهر

 

 امروزه خرید ویلا در شمال یکی از پر سودترین گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می شود، زیرا ارزش ملک و ویلا روزانه در شمال، در حال پیشرفت می باشد، پس شما با خرید ویلا در شمال یک انتخاب هوشمند را انجام می دهید، اگر به دنبال ویلایی مدرن با امکانات کامل هستید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

امکانات کلی این ویلای دوبلکس ساحلی در ایزدشهر

ویلا در سازه دوبلکس

در شهرک برند

320 متر مربع مساحت زمین

220 متر مربع زیر بنا

3 اتاق خواب

 حیاط سازی خیلی شیک

نما سفید

انشعابات لازم نصب

 در نزدیکی جاده

ویلا ساحلی در شهر توریستی ایزدشهر

و....

این ویلا در منطقه ی ساحلی زیبا و در شهرک قرار دارد، یکی از مزیت های ویلاهای ساحلی نزدیک بودن به جاده اصلی و مرکز شهر می باشد، که باعث می شود در تمام فصل های سال حتی در پاییز و زمستان به راحتی به ویلای خود دسترسی داشته باشید، اغلب ویلاهای ساحلی دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای جنگلی می باشد، شما با خرید ویلا ساحلی در هر زمان که بخواهید می توانید به سواحل نیلگون خزر دسترسی داشته باشید، و از تماشای دریا آرامش بگیرید.

 این ویلا دوبلکس ساحلی، نما سفید به صورت درجه یک در منطقه برند ساحلی ایزدشهر، با آب و هوا بسیار عالی در محیطی امن و آرام در شهرک قرار دارد، امنیت ویلا توسط شخص نگهبان به صورت 24 ساعته تامین می شود، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که امنیت ویلا و منطقه برایشان در الویت قرار دارد، پیشنهاد مناسبی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، درباره ما را کلیک کنید.

فروش این ویلا فول امکانات، در منطقه ی ساحلی و در شهرکی با امنیت بالا و با سازه ی مدرن و.... نسبت به دیگر ویلاها در رده ی بالا قرار دارد، بازدید از این ویلای ارزنده را در ایزدشهر از دست ندهید، زمانی که برای خرید ویلا در شمال اقدام می کنید، باید استعلام کامل از اسناد و مدارک، نوع سازه، شهرکی بودن با مستقل بود ویلا، لوکیشن دقیق ویلا، امکانات داخلی ویلا و... را بگیرید، تا بتوانید یک خرید مطمئن را در شمال معامله کنید، هم چنین این دستگاه ویلای دوبلکس در سال 1400 بنا شده است، تمامی انشعابات لازم و اسناد و مدارک را دریافت نموده است، و آماده ی بهره برداری می باشد.

 امروزه خرید ویلا در شمال یکی از پر سودترین گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می شود، و باید بدانید که، ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ایی می باشد، اگر در حین معامله و قبل از خرید و... نیاز به مشاوره دارید، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز مراجعه کنید، و اطلاعات لازم را بدست آورید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

لینک پیشنهادی؛

خرید ویلا فلت

خرید ویلا استخر دار

 خرید ویلا جنگلی 


محدوده آدرس: ایزدشهر
  • جستجو: 18270
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه