صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس مدرن در منطقه آمل

خرید ویلا دوبلکس مدرن در منطقه آمل

610
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،500،000،000 تومان
نقد اقساط
جستجو 18262
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مدرن در منطقه آمل

 

خرید ویلا در آمل

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد، آمل دارای آب و هوای عالی، جعمیت کم، نزدیک ترین شهر به تهران، دارای مراکز رفاهی و خرید عالی و... می باشد، هم چنین ارزش ملک روزانه در شهرستان آمل در حال افزایش و پیشرفت می باشد، پس با خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال میتوانید اقدام به سرمایه گذاری کنید، سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال و... برای شما سود بسیاری به همراه دارد، و باید بدانید که خرید زمین و خرید ویلا در آمل نیز بسیار مقرون به صرفه بوده، همچنین زمین و ویلا در آمل در متراژ های متفاوت و با قیمت مناسب وجود دارد که بر اساس خواسته ی خود می توانید ویلای دلخواه خود را خریداری کنید.

این دستگاه ویلای دوبلکس نوساز بوده و در سال 1400 بنا شده است، تمامی انشعابات لازم و اسناد و مدارک را دریافت نموده است، همچنین دارای شرایط پرداخت اقساطی نیز می باشد؛ به همین دلیل، شما می توانید با پرداخت قسمتی از هزینه خرید ویلا، معامله را انجام دهید، و پس از مدت مشخص و به صورت توافقی، مابقی هزینه آن را پرداخت نمایید، همچنین می توانید از گزینه ی معاوضه نیز برای خرید این ویلا استفاده کنید، اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید، تا سایر ویلاهای اقساطی سایت ویلا البرز را، مشاهده نمایید.

 خرید ویلا استخردار برای مشتریانی که قصد دارند، یک ویلا لاکچری و شیک در شمال کشور داشته باشند، یک انتخاب بسیار عالی است ویلایی که استخر داشته باشد شما در هر زمان از شبانه روز، و هر چقدر که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید، و نهایت لذت را ببرید، بازدید از این ویلا از دست ندهید.

این ویلا در سازه ی دوبلکس، در دو طبقه ی مجزا با متراژ زمینی به مساحت 300 متر مربع و 200 متر زیربنا آماده ی فروش می باشد، از امکانات ویلا می توان به 3 اتاق خواب به صورت مستر و کف سرامیک، کابینت، نما سنگ، تراسی رو به طبیعت زیبای شمال، استخر در حیاط و... اشاره نمود، قابل ذکر است که این ویلا دارای سند شش دانگ و پایان کار می باشد، شما پس از معامله می توانید برای انتقال سند اقدام کنید، خرید ویلا سند دار یک خرید بی دردسر را به ارمغان می آورد.

قیمت این ویلا با توجه به لوکیشن، امکانات داخلی ویلا، شرایط پرداخت، نوع سازه و متریال بکار رفته شده بسیار مناسب می باشد، اگر قصد خرید ویلا را در شمال دارید، قطعا این ویلای دوبلکس بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

 


 


دوستان خوب و همراهان هميشگى املاک البرز؛ اگر شما به دنبال خرید ویلا در شمال با امکانات کامل، دارای اسناد و مدارک رسمی، سازه مدرن و... هستید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم مجرب املاک البرز آماده ى خدمت رسانى به شما سروران عزیز می باشد، همچنین جهت مشاوره، می توانید دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید.

 

 


محدوده آدرس: آمل
  • جستجو: 18262
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه