صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا باغ مدرن جنگلی

فروش ویلا باغ مدرن جنگلی

644
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18316
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا باغ مدرن جنگلی 

 

با درود فراوان و عرض ادب خدمت همراهان عزیز در سایت تخصصی املاک البرز ویلا، امیدوارم حال دلتون عالی باشه،

اگر مایل به خرید ویلا باغ در شمال هستید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 ویلا باغی که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، یک دستگاه ویلای دوبلکس در شهرستان سرسبز و توریستی چمستان واقع شده است، این ویلا باغ  در سال 1399 ساخته شده و تمامی انشعابات لازم همچون آب، برق و گاز را دریافت نموده است، همچنین اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد، سند این ویلا به صورت عرصه و اعیان می باشد، اغلب افراد به دنبال خرید ویلا سند دار در شمال هستند، از این سوی ما به شما عزیزان این ویلای ارزنده را پیشنهاد می دهیم.

سالانه مسافران زیادی برای تفریح و گذراندن تعطیلات و آخر هفته خود به چمستان سفر می کنند، این شهر دارای آب و هوای عالی، ویلاهای لاکچری و مدرن، مناطق گردشگری فراوان، مردمان خونگرم و... بهترین شهر برای خرید ویلا در شمال محسوب می شود.

این ویلا باغ به صورت دوبلکس طراحی شده است، اغلب افراد به ویلاهای دوبلکس بیشتر علاقمندند، زیرا به چشم انداز اطراف دید کافی دارند، و نیز ویلاهای دوبلکس جزو ویلاهای لاکچری در شمال محسوب می شود، حتی افراد سعی دارند، برای اجاره موقت، ویلاهای دوبلکس را اجاره کنند، ناگفته نماند، قیمت ویلاهای دوبلکس نسبت به سازه های فلت و نیم پیلوت اندکی بیشتر می باشد، پیشنهاد با ما شما عزیزان بازدید از این ویلا باغ در چمستان می باشد.

این ویلا باغ دارای 300 متر مربع مساحت زمین و 200 متر مربع زیربنا می باشد، و همچنین از 3 اتاق با امکانات کامل برخوردار می باشد، همانطور که در عکس ها موجود، مشاهده می کنید، حیاط سازی این ویلا با سایر ویلا متفاوت می باشد، زیرا این ویلا در دسته ی ویلا باغ قرار گرفته است، از این سوی باغچه کاری و حیاط سازی ویلا باغ با وجود درختان و گل و گیاه و... زیبایی خاصی به ویلا می بخشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

امنیت ویلا و منطقه یکی از مسائل بسیار مهم می باشد، که در هنگام خرید ویلا در شمال حتما باید به این مسئله توجه و مورد بررسی قرار دهید، پس لازم به ذکر می باشد، که این ویلا در یک شهرکی برند با امنیت بالا قرار دارد، شما با خرید ویلا شهرکی می توانید امنیت را برای ویلا خود تضمین کنید، زیرا امنیت ویلا توسط نگهبان تامین می شود.

 اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا باغ بهترین گزینه برای شما می باشد، شرایط بینظیری برای خرید این ویلا وجود دارد، پرداخت به صورت نقد و اقساط از شرایط ویژه ی این ویلا می باشد، شما می توانید، مبلغی را به صورت نقد و مابقی را اقساط پرداخت کنید.

برای دریافت مشاوره بیشتر، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید، تا با مشاورین مجرب البرز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18316
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه