صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا باغ اقساطی در شمال

فروش ویلا باغ اقساطی در شمال

842
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،850،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18289
زمین
320 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا باغ اقساطی در شمال

 

امکانات و ویژگی های این ویلا در چمستان؛

ویلا باغ جنگلی

نیم پیلوت

320 متر زمین

130 متر بنا

دو خواب

کنتور آب، برق و گاز به صورت اختصاصی

انباری

یک حلقه چاه آب

تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل

آبگرمکن دیواری، پمپ و مخزن آب

 و....

با سلام خدمت همراهان محترم سایت املاک البرز؛ امیدوارم، حال دلتون عالی باشه.
امروز با شما عزیزان همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی در چمستان قرار گرفته است، را معرفی نماییم، اگر قصد خرید ویلا مبله را در شمال دارید، با ما همراه باشید.

شهرستان چمستان، از شهرهای توریستی و جنگلی استان مازندران محسوب می شود، که به دلیل داشتن جنگل های زیبا و پارک های جنگلی و... به یک شهر توریستی تبدیل شده است، از این سوی افرادی که به دنبال خرید ویلا جنگلی در شمال هستند، چمستان را در الویت برای خرید ویلا در شمال قرار می دهند.

لازم به ذکر است که این ویلا در سال ۱۳۹9 بنا گردیده است، و دارای 320 متر زمین و همچنین ۱3۰ متر زیر بنا می باشد؛ این ویلای نیم پیلوت، دارای ۲ اتاق خواب با امکانات کامل، و همچنین دیگر امکانات این ویلا حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپزخانه، مبله بودن و.... می باشد، شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت حضوری یا توسط تصاویر موجود، امکانات و سبک ویلا را مشاهده کنید، همچنین تمامی انشعابات و امتیازات این ویلا که شامل آب، برق و گاز می باشد، متصل و آماده بهره برداری می باشد.
 این ویلای نیم پیلوت قیمت مناسبی در مقابل ویلاهای دیگر دارا می باشد، علاوه بر قیمت خوب، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی نیز می باشد، خرید ویلا اقساطی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، این فرصت را از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

نمای زیبای این  ویلا از سنگ، همچنین پوشش کف ویلا از سرامیک، درب ضد سرقت و نیز فول فرنیش می باشد، که شما عزیزان بعد از خرید ویلا جنگلی می توانید برای سکونت اقدام کنید، و دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکاناتی نمی باشید.

برای مشاهده و خرید ویلا ارزان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

حیاط سازی شیک این ویلا با درختان و گل و گیاه و کف پوش سنگ و... می باشد، که توجه هر بیننده را به خود جلب می کند، بازدید از این ویلای ارزنده را توسط مشاورین مجرب البرز از دست ندهید.
باید بدانید که سند ویلا تک برگ بوده و شما را از خریدتان، مطمئن می سازد؛ امروزه خرید ویلا سنددار، در اولویت و دغدغه ی بیشتر خریداران می باشد.

ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ایی می باشد، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز برای خرید ویلا و ملک و... مراجعه کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18289
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه