صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت اقساطی

فروش ویلا نیم پیلوت اقساطی

489
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18261
زمین
260 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا نیم پیلوت اقساطی

 

 با سلام، خدمت شما سروران عزیز، ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم، بی شک جزو یکی از ویلاهای لوکس در چمستان می باشد، اگر می خواهید، بیشتر با این ویلای ارزنده آشنا شوید، پس با ما همراه شوید.

قبل از خرید ویلا نیم پیلوت در شمال باید نکات زیرا توسط مشاورین املاک استعلام بگیرید؛

  • داشتن اسناد رسمی و قانونی اعم از سند شش دانگ و مجوز ساخت و...
  • داشتن آب، برق، گاز، که از امکانات اولیه ویلا محسوب می شود، که خوشبختانه این ویلای نیم پیلوت این انشعابات لازم را دریافت نموده است.
  • امنیت ویلا و منطقه یکی از مسائل بسیار مهم محسوب می شود، که در هنگام خرید باید به این مسئله توجه و مورد بررسی قرار دهید، پس لازم به ذکر می باشد، که این ویلا در یک شهرک با امنیت بالا قرار دارد.
  •  کیفیت و نوع متریال بکار رفته در ساخت ساختمان
  • قیمت ویلا با توجه به امکانات و لوکیشن و....
  • و....

نکاتی که در متن فوق به آن اشاره شده است، از نکات ضروری می باشد، که قبل از خرید ویلا در شمال باید به آن توجه کنید، این ویلا در سازه ی نیم پیلوت دارای متراژ زمینی به مساحت 260 متر مربع و زیربنای 140 متر در دو طبقه با متریال و طراحی مدرن در شهرکی برند ساخته شده است، همچنین این ویلای دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت، آلاچیق و... می باشد، شما با خرید این ویلا می توانید از لحاظ نوع متریال، کیفیت مصالح و امکانات و تجهیزات بکار رفته در ساخت و... زندگی در یک ویلای لوکس، محکم و نوساز را تجربه خواهید کرد، محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است، و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد، از این سوی پیشنهاد مشاورین ویلا البرز بازدید از این ویلای ارزنده در چمستان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستید، این ویلای نیم پیلوت، نوساز جنگلی، بهترین گزینه خرید، برای شما خریداران و متقاضیان عزیز می باشد، برای پرداخت مبلغ می توانید به صورت نقد و اقساط اقدام نمایید.

 همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، این ویلا داخل شهرک قرار دارد، که دارای نگهبانی 24 ساعته باشد، از این سوی امنیت ویلا و محیط اطراف توسط شخص نگهبان مجموعه تامین می شود، اگر قصد خرید ویلا در شهرک دارید، می توانید این ویلا را یکی از گزینه ها برای خرید ویلا نیم پیلوت در شمال در نظر بگیرید. 

زمانی که برای خرید ویلا در شمال اقدام می کنید، باید اسناد و مدارک ویلا را مورد بررسی قرار دهید، برای این کار می توانید به در مسیر خرید ویلا در چمستان می توانید از مشاورین مجرب ویلا البرز که آماده ی خدمت رسانی به شما سروران گرامی باشند، مشورت کنید، تا بتوانید یک تصمیم درست بگیرید، برای ارتباط با مشاورین ویلا البرز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18261
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه