صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت فول فرنیش در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت فول فرنیش در شمال

469
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18247
زمین
270 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا نیم پیلوت فول فرنیش در شمال

 

مشخصات کلی این ویلا جنگلی

۲۷۰ متر زمین 

۱۴۰ متر بنا 

نیم پیلوت

جنگلی

شهرکی

سند و مدارک کامل

3 خوابه

مبله

تجهیزات داخلی کامل

نما سفید 

و....

نما مدرن سفید امروزه برای طراحی اکثر ویلاها انجام می شود، این سبک ویلاها توجه اکثر افراد را به خود جلب می نمایند، و از نظر متریال، این ویلای نیم پیلوت دارای استحکام بالا و مقاوم و... می باشد، این ویلای نیم پیلوت علاوه بر نمای سفید و سبک رومی دارای امکانات فوق العاده می باشد، این امکانات شامل؛ اتاق خواب های مدرن، پنجره های قدی دوجداره، ویو جنگل و کوهستان، فول فرنیش، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل، سرویس بهداشتی و ایرانی و.... می باشد.

فول فرنیش به چه معناست؟

فول فرنیش در واقع به معنای کامل بودن یک ساختمان و یا یک ویلا با تجهیزاتی داخلی می باشد، یعنی خانه با وسایل مناسب، مبله باشد.

خرید ویلا در نور یک خرید مطمئن و پر سود ترین نوع معامله در شمال محسوب می شود، شما با خرید ویلا در نور علاوه بر آن که صاحب یکی از ویلاهای لوکس در شمال خواهید شد، از خرید ویلا می توانید سود بسیاری بدست آورید، زیرا شهرستان نور به دلیل توریستی و تجاری بودن، روزانه در عرصه ی خرید و فروش ملک و ویلا در حال رشد و پیشرفت می باشد، از این سوی ارزش ملک و ویلای شما روزانه در حال افزایش می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دسترسی به شهرستان نور و به روستای آهودشت بسیار راحت می باشد، شما با خرید ویلا جنگلی به راحتی می توانید به امکانات شهری، مرکز شهر، مرکز خرید و تفریحی و.... دسترسی داشته باشید.

این ویلای نما سفید علاوه بر امکانات گفته شده در متن فوق، دارای یک حیاط بزرگ و زیبا می باشد، ویلا حیاط دار همیشه دارای طرفداران بسیاری می باشد، این ویلا دارای یک حیاط بزرگ با درختچه و گیاهان زینتی و سرسبز و... یک فضای دلباز و دلنشینی را ایجاد نموده است، و همچنین این ویلای فروشی علاوه بر  لوکیشن عالی، سازه مدرن و زیبا و... دارای اسناد مدارک کامل می باشد، و از این سوی انشعابات و امتیازات کنتور آب و برق و گاز که از عوامل مهم محسوب می شود؛ را دارا می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا سایر ویلاهای موجود را مشاهده کنید.

 



این ویلا با متراژ زمین به مساحت 270 متر مربع و 140 متر زیر بنا در سازه ی نیم پیلوت، با 3 اتاق خواب، فول فرنیش آماده فروش می باشد، پیشنهاد مشاورین ویلا البرز بازدید از این ویلای نیم پیلوت جنگلی می باشد، زیرا شما زمانی که برای بازدید از ویلا مراجعه می کنید، امکانات و تجهیزات، نوع منطقه، نوع ساخت و مصالح و... را مورد بررسی و توجه قرار می دهید، از این سوی می توانید یک انتخاب درست داشته باشید، برای دریافت مشاوره کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید، تا با تیم مجرب ویلا البرز ارتباط مستقیم برقرار کنید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 18247
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه