صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت نما مدرن استخردار در آمل

خرید ویلا فلت نما مدرن استخردار در آمل

1003
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
جستجو 16822
زمین
250 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
6
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نقدی 10000000
اقساط 8000000
معاوضه دارد

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن استخردار در آمل

سلام به همه ی همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز؛ امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون سرشار از خوشی و لذت باشه.

امروز با شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن استخردار در آمل را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا نما مدرن دارید، پیشنهاد می کنم تا پایان این آگهی با ما همراه باشید.

 

موقعیت مکانی ویلا:

این ویلای استخردار، در شهر آمل بنا شده است؛ شهرستان آمل مرکزی ترین شهر استان مازندران می باشد که به دلیل ارتباط با پایتخت کشور، یکی از مهم ترین شهرستان های استان مازندران است؛ این شهر با جنگل های سرسبز و همچنین کوهستان های زیبای شمال کشور، در مجاورت قرار دارد؛ شما عزیزان هم اگر به دنبال خرید ویلا آمل هستید، می توانید سایر ویلاهایی که در این شهر جنگلی بنا شده است را مشاهده نمایید.

 

متراژ و مشخصات داخلی ویلا:

متراژ کل زمین این ویلا، ۲۵۰ متر می باشد که ۱۸۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا، ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که هر دو مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ تمامی شیر آلات آن برند بوده و از بهترین جنس های موجود در بازار می باشد؛ دیوار های ویلا به وسیله کاغذ دیواری و سقف آن نیز به وسیله کناف زینت داده شده است.

تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل است.

 

نمای ویلا:

نمای زیبا و بروز این ویلا، به صورت مدرن طراحی شده است؛ ویلاهای نما مدرن امروزه در شمال کشور پیشرفت بسیار زیادی کرده است؛ نمای این ویلا از ترکیب شیشه، سنگ و آجر تشکیل شده است که نمای بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است.

 

 نوع ویلا:

طراحی این ویلای جنگلی به شکل فلت می باشد؛ ویلای فلت یا همکف، هم سطح با زمین یا اختلاف چند پله ای با سطح زمین دارد؛ خرید ویلا فلت برای کسانی که نمی توانند از پله رفت و آمد کنند، بسیار مناسب می باشد.

 

نوع ملک:

 حیاط این ویلا، بسیار زیبا می باشد؛ در حیاط آن، استخر در نظر گرفته شده است که بر زیبایی آن می افزاید؛ خرید ویلا استخردار شما را از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز می سازد.

 

اسناد و مدارک:

این ویلای فلت استخردار، دارای سند تک برگ، مجوز ساخت و همچنین پروانه پایان کار می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 

از اینکه البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید تا در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: ابتدای جاده جنگلی هراز
  • جستجو: 16822
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه