صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویژه ویلا دوبلکس سنددار در آهودشت

فروش ویژه ویلا دوبلکس سنددار در آهودشت

518
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15757
زمین
260 متر مربع
بنا
260 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه ویلا دوبلکس سنددار در آهودشت

مشخصات و امکانات کلی ویلا دوبلکس جنگلی:

ویلا بالا دست جاده

زمین ۲۶۰  متر

بنا ۲۶۰  متر

سه خواب مستر

انشعابات نصب

دارای سند تک برگ

دارای استخر

کابینت نصب

دارای درب ضد سرقت

محوطه سازی شده

بافت شهرکی با امنیت بالا

دارای شرایط فروش نقد و اقساط

خرید ویلا دوبلکس    خرید ویلا شهرکی      خرید ویلا اقساطی      خرید ویلا ارزان قیمت

کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا دوبلکس شهرکی در املاک ویلا البرز، خانم کیان  می باشد، که می توانید با شماره تماس  09119193891  با این مشاور در ارتباط باشید.

  خرید ویلا در روستای آهودشت:

آهودشت یک روستای زیبا در بخش چمستان در شهرستان نور واقع در جاده بین آمل و چمستان می باشد، که دارای تراکم جمعیت بسیار پایینی می باشد. کم بودن جمعیت و داشتن آب و هوای مناسب شمال، باعث شده افراد زیادی علاقمند به خرید ویلا در آهودشت باشند. از آنجا که این روستا در بین مناطق خوش آب و هوا و توریستی مازندران قرار گرفته است به نوعی مکانی برای افراد خوش نشین و کسانی که بنا به شرایط کاری در رفت و آمد بین شهر و روستا هستند می باشد. همچنین مسافت بسیار ناچیزی بین روستای آهودشت و شهرهایی چون؛ نور، چمستان و آمل وجود دارد. برای مثال مسافت این روستا تا چمستان 3 کیلومتر، تا نور 20 کیلومتر و همچنین تا شهرستان آمل 15 کیلومتر می باشد. بیان این مسافت ها به این منظور می باشد که؛ در جریان باشید تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و امتیازات شهرهای ذکر شده، به آسانی در اختیار و دسترس شما سروران گرامی قرار دارد. همچنین این امتیازات باعث شده این منطقه پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری از خود در سال های اخیر خصوصا در سال 1399 نشان بدهد.

اگر مایل به دیدن موقعیت مکانی دقیق این روستا هستید، کافیست اینجا کلیک کنید.

علت نامگذاری این روستا به نام آهودشت به دلیل وجود آهوهای بسیار در این منطقه است. قرار گرفتن در حاشیه رودخانه  زارم رود و جنگل های انبوه سخو و منطقه های بکر، جذابیت های بصری زیادی برای بازدید کنندگان بوجود آورد. وجود زمین های کشاورزی و باغات میوه و صیفی جات می تواند یکی از دلایلی باشد که متقاضیان زیادی در سرمایه گذاری با خرید زمین کشاورزی، این منطقه را انتخاب کنند. در حقیقت زندگی در منطقه آهودشت یک درمان طبیعی برای روح و جسم مردمی است که شلوغی شهرها آنها را خسته و کلافه کرده است. توجه داشته باشید که آهودشت یکی از مناطق بکر و دست نخورده مازندران می باشد که در سال های اخیر مورد توجه علاقمندان به زندگی در مناطق جنگلی قرار گرفته است و بدیهی است هنوز بخش های پایه ای و اصلی آن دارای مشکل می باشد. اگر به قصد سرمایه گذاری قصد خرید ویلا در آهودشت را دارید، به شما این مژده را می دهیم که با استفاده از تجربه یک مشاور املاک خوب، شما یک سرمایه گذاری بلند مدت با یک سود بسیار عالی را به دست خواهید آورد.

 

 خرید ویلا جنگلی

تیم املاک ویلا البرز؛ شامل مشاوران متخصص و حرفه ای می باشد که آماده ارائه خدمات از جمله مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز و متقاضیان خرید ویلا و زمین در شمال می باشند؛ برای مشاوره می توانید فرم مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید یا از قسمت پشتیبانی آنلاین با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.  چنانچه نیازمند به کسب اطلاعات بیشتر بودید می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید. 


محدوده آدرس: اهودشت

ویلاهای مشابه