صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویژه ویلا باغ فول مبله در جاده دریا

فروش ویژه ویلا باغ فول مبله در جاده دریا

901
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15544
زمین
300 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه ویلا باغ فول مبله در جاده دریا

  با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان و سروران گرامی مشاور املاک البرز.
در اینجا به معرفی یک خانه باغ مبله بسیار زیبا و با امتیازات ویژه در منطقه محمودآباد می پردازیم؛ با ما همراه باشید...

 

برخی زمین ها در شمال کشور به صورت خانه باغ می باشند. به این صورت که هم با داشتن یک ویلای نقلی در زمین باغی  وسیع و درندشتی، سرپناهی برای اوقات فراغت خود دارید و هم محصولاتی نظیر پرتقال، هلو، گلابی و... در آن می توانید پرورش دهید.
همه ی این ها زمانی به وقوع خواهد پیوست که شما تصمیم به خرید خانه باغی ارزشمند در منطقه ای از شمال کشور بگیرید.

برای شمایی که در بین آسمان خراش ها و انواع آلودگی صوتی و هوا زندگی می کنید و همچنین قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را دارید این خانه جنگلی مبله بهترین گزینه برای شماست، پس بازدید از این ویلا را از دست ندهید زیرا یکی از بهترین و اکازیون ترین ویلاهای موجود را به شما معرفی نموده ایم.

 

این ویلا شهرکی دارای ساختار نیم پیلوت می باشد: در طراحی نیم پیلوت با ایجاد یک اختلاف سَطح نیم طبقه ای برای یکی از اتاق های ساختمان، فضایی را برای ایجاد پارکینگ، انبار یا موتورخانه فراهم می آید! ضمن اینکه نمای داخلی ساختمان نیز زیباتر شده و از حالت یکنواخت خارج می گردد.

این نوع طراحی در شمال کشور برای زمین هایی که بهینه ترین استفاده از فضا را داشته باشند، تا قیمت مناسبتری داشته باشند بسیار رواج دارد. همانطور که از نمای خارجی این بنا پیداست طراح برای استفاده بهتر از فضای ملک، از یک اختلاف سطح نیم طبقه ای استفاده نموده تا فضایی برای پارکینگ اختصاصی ایجاد کند.


نمای این ویلا نیم پیلوت شهرکی از سنگ می باشد که امروزه بدلیل شرایط آب وهوای شمال بهترین متریال نسبت به مصالح ساختمانی دیگر به عنوان نمای ساختمان است؛ پس اگر تصمیم به خرید ویلای نماسنگ دارید، این ویلا می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

متراژ کل زمین این ویلا نیم پیلوت مبله، 300متر می باشد که ۱50 متر آن زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.
این ویلای نیم پیلوت، در سال 1399 بنا گردیده است.

 

از مزایای بزرگ این ویلا نیم پیلوت، مبله بودن آن است!
ویلای مبله به ویلایی گفته می شود که با تمام اجزا و وسایل موردنیاز برای زندگی کردن، به فروش می‌رسد؛ از مزیت های خرید ویلا مبله، می توان به صرفه جویی در اتلاف وقت و اتلاف هزینه در این اوضاع اقتصادی و تورم بازار اشاره کرد.

 

مشخصات و امکانات کلی فروش ویژه ویلا باغ فول مبله در جاده دریا:

300زمین

150بنا

3خواب

 هر3کنتور اختصاصی نصب

 حفاظ توری

آبگرمکن پمپ منبع تصفیه آب

اسپیلت 36هزار ال‌جی

سرویس کامل مبلمان ومیزنهارخوری

ال‌سی‌دی 52اینج سامسونگ

یخچال سامسونگ

گاز5شعله

هود

هرخواب یه تخت ومیز بار

فاصله تادریا5کیلومتر

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا باغ لاکچری،  خانم کاویانی  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱98738016  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: جاده دریا

ویلاهای مشابه