صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در بنفشه ده

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در بنفشه ده

903
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،850،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14575
زمین
240 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در بنفشه ده

 ضمن عرض سلام خدمت همراهان محترم سایت حرفه ای البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و لبتون خندون.

طی سال های نه چندان دور، بازار ساخت و ساز و همچنین خرید و فروش ویلا بسیار داغ شده است و به نوعی دیگر، به یک صنعت پول ساز مبدل شده است؛استان مازندران، از استان هایی محسوب می شود که به دلیل آب و هوای مناسب و مطلوب و داشتن منابع طبیعی همچون دریا، کوه و جنگل، میزبان مسافران زیادی می باشد که هرساله به این استان شمالی، سفر می کنند؛ به همین دلیل ساخت ویلا در این استان رونق زیادی پیدا کرده است.

 اما عده ی زیادی علاوه بر اینکه علاقمند به اسکان در ویلای شخصی خود هستند، قصد سرمایه گذاری سود آوردی را دارند اما نمی دانند سرمایه خود را در چه کاری استفاده کنند؛ ما با شما همراه هستیم تا شما را در یک سرمایه گذاری سود آور همراهی کنیم.

همه ما می دانیم طی سال های گذشته، قیمت انواع کالا به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است؛ ویلا نیز از این مسئله مثتسنی نیست؛ پس خواهیم فهمید که این قیمت ها همواره رو به افزایش بوده و هیچ کاهشی نداشته است؛ به همین دلیل اگر قصد سرمایه گذاری را دارید، ما به شما سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را پیشنهاد می کنیم تا علاوه بر حفظ ارزش اموال خود، سود چشمگیری هم داشته باشید.

ویلایی که امروز آن را به شما معرفی می کنیم، دوبلکس می باشد این نوع ویلا در ۲ طبقه مجزا طراحی می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس در مازندران طی سال های گذشته، پیشرفت زیادی داشته است.

این ویلای دوبلکس، در روستای بنفشه ده شهرستان نور بنا شده است؛ این روستا که از توابع بخش چمستا شهرستان نور محسوب می شود، در جاده آمل به چمستان قرار دارد؛ چنانچه علاقمند به دیدن موقعیت مکانی دقیق روستای بنفشه ده هستید، اینجا کلیک کنید.

این ویلا دوبلکس، شهرکی می باشد؛ ویلاهای شهرکی به دلیل وجود نگهبانی ۲۴ ساعته، امنیت زیادی دارند؛ اگر قصد خرید ویلا با امنیت بالا را دارید، ما به شما خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می کنیم.

این ویلای دوبلکس شهرکی، ۲۴۰ متر زمین و ۲۱۰ متر زیر بنا دارد؛ دارای تمامی انشعابات آب، برق و گاز می باشد.

این ویلای نوساز که در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، دارای ۳ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشد.

دیگر امتیاز مهم و شاخص این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، می توانیم سایر ویلاهای سنددار سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

شما در این ویلا از چشم انداز چشمگیر و زیبای جنگلی و کوهستان می باشد.

در آشپزخانه ویلا، کابینت با طرح زیبا طراحی شده است .

درب ورودی این ویلای سنددار، ضد سرقت می باشد.

 

 از همراهی گرم شما عزیزان بسیار سپاسگذاریم؛ اگر در زمینه خرید ویلا در شمال به مشاوره نیزا داشتید، مشاوران ما آماده کمک به شما عزیزان می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی، آقای شادمهر می باشند که می توانید با شماره تماس 09199799405 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: بنفشه ده
  • جستجو: 14575
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه