صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس مدرن پلاک اول جنگل در نور

خرید ویلا دوبلکس مدرن پلاک اول جنگل در نور

1108
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،100،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13359
زمین
200 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مدرن پلاک اول جنگل در نور

 با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان خون گرم و مهربان سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم هفته خوبی رو در حال سپری کردن باشید.

امروز می خواهیم به شما همراهان گرامی، یک دستگاه ویلای دوبلکس مدرن پلاک اول جنگل در آهو دشت نور را معرفی نماییم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، پیشنهاد می کنم تا آخر این آگهی ما را همراهی نمایید.

ویلایی که امروز آن را به شما معرفی می کنیم، در روستای نسبتا معروف آهودشت نور بنا شده است؛ آهودشت به دلیل ساخت و سازهای اخیر، به شهرت نسبی دست پیدا کرده است؛ این روستا که در جاده آمل به چمستان واقع شده است، از توابع بخش چمستان شهرستان نور محسوب می شود؛ شهرستان نور از شهرهای بزرگ و مشهور استان مازندران است که به دلیل دارا بودن جنگل های وسیع و همچنین مجاورت با دریای خزر، هرساله میهمان تعداد زیادی مسافر از اقسا نقاط کشور می باشد.

اگر به دنبال خرید ویلا نور هستید، می توانید سایر ویلاهایی که در این شهرستان بنا شده اند را در سایت تخصصی البرز ویلا، مشاهده نمایید.

این ویلا که به صورت دوبلکس طراحی شده است، دارای 200 متر زمین و همچنین 160 متر زیر بنا می باشد؛ 3 اتاق خوابی که در آن تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز این ویلای نوساز، متصل و آماده استفاده می باشد.

خرید ویلا مدرن، نیازمند توان مالی قوی می باشد؛ زیرا این نوع ویلا دارای مساحت بیشتر و همچنین امکانات بیشتری نسبت به سایر ویلاها هستند

 امنیت این ویلا، توسط نگهبانی و سرایداری که در شهرک قرار دارد، برقرار می باشد؛ هدف بیشتر مشتریان از خرید ویلا شهرکی، برخورداری از همین امنیت بالای آن است.

 همانطور که در عنوان اگهی ذکر شده است، ملک این ویلا در پلاک اول جنگل واقع شده است؛ منظور از ملک پلاک اول جنگل این است که شما به راحتی می توانید به جنگل دسترسی داشته باشید.

آیا به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید؟ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

سند این ویلای دوبلکس جنگلی، تک برگ می باشد.

 نمای این ویلا، بسیار مدرن و از ترکیب سنگ و آجر می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا نما مدرن هستید، این ویلای دوبلکس را از دست ندهید.

 چشم انداز آن، به سمت جنگل و کوهستان می باشد.

شرایط فروش این ویلای مدرن، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ اما اگر به دنبال خرید ویلا از دم قسط هستید، اصلا نگران نباشید؛ شما می توانید سایر ویلاهای از دم قسط سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 

مشاورین املاک البرز ویلا، با سال ها تجربه و سابقه در زمینه خرید و فروش ویلا، در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس مدرن جنگلی، آقای تهرانی می باشند که می توانید با شماره تماس 09119217892 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 13359
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه