صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن فول فرنیش در جاده کلوده

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن فول فرنیش در جاده کلوده

705
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13354
زمین
220 متر مربع
بنا
260 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن فول فرنیش در جاده کلوده

سلام و احترام خدمت هموطنان عزیز، به ویژه البرز ویلایی های گرامی؛ امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن فول فرنیش در جاده کلوده را به شما هم وطنان معرفی نماییم؛ از اینکه سایت تخصصی البرز ویلا را برای خرید خود برگزیدید، نهایت تشکر را داریم.

ویلایی که امروز به شما معرفی می کنیم، دارای قابلیت دسترسی به جنگل و دریا می باشد؛ همین دسترسی آسان به منابع طبیعی، مد نظر بیشتر خریداران ویلا در شمال می باشد.

برای خرید ویلا ساحلی دیگر، می توانید سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

 این ویلا به دلیل تجهیزات و امکانات زیاد، در دسته ویلاهای لاکچری قرار می گیرد؛ خرید ویلا لاکچری به دلیل تمکانات زیاد و همچنین وسعت بنای بیشتر، برای عموم مردم ممکن نیست و تنها درصد کمی از افراد قدرت خرید این نوع ویلا را دارند.

متراژ کل زمین این ویلا، 220 متر می باشد، و همچنین متراژ کل زیربنای این ویلای دوبلکس مدرن، 260 متر است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

این ویلا مبله و با تمامی تجهیزات داخلی به فروش می رسد.

 این ویلا که در سال 1398 بنا گردیده است، دارای سند تک برگ می باشد؛ به همین دلیل می تواند شما را از خریدتان، مطمئن سازد.

چنانچه به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

این ویلای لاکچری مبله، دارای استخر، سونا و جکوزی است که شما را از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز می سازد؛ خرید ویلا استخردار در سال های گذشته، دور از ذهن خیلی از افراد بود؛ اما امروزه ساخت این نوع ویلاها افزایش چشم گیری داشته است.

سیستم گرمایشی ویلا، شامل پکیج دیواری و همچنین سیستم سرمایشی ویلا، شامل کولر اسپیلیت می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا در تمام فصول سال، بتوانید در ویلای شخصی خود مستقر شوید.

 طراحی این ویلای سنددار که به صورت دوبلکس می باشد، به دلیل اختلاف سطحی که دارد، دارای چشم انداز زیبا به سمت کوهستان و جنگل می باشد؛ البته ناگفته نماند خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری در مقابل خرید ویلا فلت و نیم پیلوت می باشد.

نمای ویلا مدرن و کلاسیک بوده که جلوه ی بسیار زیبایی به ویلا بخشیده است؛ اگر قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، پس این ویلا را از دست ندهید.

 نوع ملک این ویلا به صورت شهرکی می باشد؛ وقتی سخن از شهرکی بودن یک ملک می شود، اولین چیزی که به ذهن خریدار می رسد، امنیت بالای این نوع ویلا می باشد؛ به همین دلیل انگیزه اصلی خرید ویلا شهرکی، برخورداری از امنیت بالای آن می باشد.

شرایط فروش ویلا، به صورت نقد و اقساط می باشد.

 

تیم حرفه ای مشاورین املاک البرز ویلا، آماده کمک رسانی به شما همراهان گرامی در زمینه خرید ویلا در شمال هستند؛ چنانچه به مشاوره نیاز داشتید، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن فول فرنیش، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس 09119217892 با این مشاور در ارتباط باشید.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:

خرید ویلا مبله

خرید ویلا جنگلی

خرید ویلا محمودآباد


محدوده آدرس: جاده کلوده
  • جستجو: 13354
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه