صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی مبله در نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی مبله در نور

1101
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،850،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13350
زمین
240 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی مبله در نور

 ضمن سلام و خدا قوت خدمت همراهان مهربان سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم ایام به کامتون باشه و لبتون خندون.

امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس  جنگلی را بررسی، تجزیه و تحلیل کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را دارید، باعث افتخار تیم البرز ویلا است که شما را در این امر همراهی کند.

این ویلا در روستای آهو دشت بخش چمستان شهرستان نور بنا شده است؛ روستای آهو دشت در جاده آمل به چمستان قرار دارد و امروزه ویلاهای زیادی در این روستا ساخته شده است؛ اگر مایل به دیدن موقعیت مکانی دقیق این روستا هستید، کافیست اینجا کلیک کنید.

شهرستان نور به دلیل مجاورت با جنگل، روستاهای جنگلی زیادی دارد؛ به همین دلیل امروزه ویلاهای جنگلی متعددی در این شهرستان بنا شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در سایت البرز ویلا، روی نوشته رنگی کلیک نمایید.

ویلای دوبلکس دارای ساختاری دو طبقه می باشد که این طبقات دارای امکانات مجزا می باشند؛ راه پله ای که در داخل ویلا تعبیه می شود، راه ارتباطی بین طبقات است؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل مساحت بیشتری که در مقابل ویلای نیم پیلوت و ویلای فلت دارد، دارای قیمت بیشتری می باشد که تمامی اقشار جامعه توان خرید آن را ندارند؛ این نوع ویلا به دلیل اختلاف سطحی که دارند، دارای چشم انداز زیبا و چشم نوازی می باشند.

این ویلا، دارای سند تک برگ می باشد؛ امروزه تقریبا همه ی مشتریان به دنبال خرید ویلا سنددار هستند و این ویژگی، جزو اصلی ترین معیارهای انتخاب و خرید آن ها می باشد؛ زیرا ویلایی که دارای سند باشد، خیال خریدار را از خرید خود، آسوده می کند.

متراژ کل زمین این ویلا، 240 متر می باشد و همچنین متراژ کل زیربنای آن، 230 متر است؛ این ویلای سنددار دوبلکس، دارای 3 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

این دستگاه ویلا که در سال 1399 بنا شده است، دارای اتصالات و انشعابات کامل آب، برق و گاز می باشد.

شرایط فروش این ویلا، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا از دم قسط هستید، می توانید سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 نوع ملک این ویلا، شهرکی است؛ شهرکی بودن ویلا، امروزه یک امتیاز ویژه محسوب می شود؛ زیرا خرید ویلا شهرکی، دارای امنیت زیادی به واسطه نگهبانی شهرک، دارد.

 از دیگر مزیت های خرید این ویلا، مبله بودن آن می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا مبله را دارید، بی شک این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 همانطور که در چند سطر بالا گفته شد، این ویلا به دلیل اختلاف سطحی که دارد، دارای چشم انداز زیبا به سمت کوهستان و جنگل می باشد.

 

چنانچه به کمک و راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، می توانید از بخش درخواست مشاوره، نسبت به پر کردن فرم مشاوره اقدام نمایید تا در اسرع وقت مشاوران حرفه ای و متخصص ما به درخواست شما رسیدگی کنند.

 

از اینکه مارا همراهی می کنید بسیار خرسندیم.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم کیان می باشند که می توانید با شماره تماس 09119193891 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 13350
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه