صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در رزک

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در رزک

871
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12957
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در رزک

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم مشاورین مشاورین املاک البرز؛ امیدوارم در

کنار کانون گرم خانواده روزهای خوبی را سپری کرده باشید.
امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگی در رزک نور را بررسی و معرفی کنیم؛ پس ما را در این آگهی همراهی کنید.
رزک که در دهستان میان رود قرار دارد، از توابع بخش چمستان نور محسوب می شود؛ چمستان یکی از شهر های استان مازندران می باشد که طی چند سال اخیر، پیشرفت چشمگیری در جذب توریست داشته است؛ چنانچه علاقمند به دیدن موقعیت مکانی دقیق رزک هستید، کلیک نمایید. همین پیشرفت ها نشان دهنده ارزش ملک های این شهر می باشد؛ پس اگر قصد سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را دارید، می توانید این شهر را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید؛ اگر به قیمت ویلاها در این منطقه طی چند سال اخیر نگاهی بی اندازیم، پی می بریم که قیمت ویلا در این شهر همواره در حال افزایش می باشد، اگر می خواهید سایر ویلا ها را مشاهده نمایید یا قصد خرید ویلا در شمال را دارید، کافیست کلیک کنید.

 به دلیل مجاورت شهرستان نور با جنگل، ویلاهای جنگلی بسیاری در این شهر بنا گردیده است که اغلب آنها به به صورت شهرکی دیده می شوند؛ برخی از مشتریان به دنبال خرید ویلا شهرکی هستند تا از امنیت بالای آن برخوردار باشند، اما خیلی از افراد نیز وجود دارند که به دنبال خرید ویلای مستقل هستند تا آرامش بیشتری داشته باشند.
این ویلا که به صورت دوبلکس طراحی گردیده است در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است؛ متراژ کل زمین آن ۲۵۰ متر می باشد که ۲۰۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ از ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، ۲ اتاق خواب همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند؛ اولین مزیت مهم این ویلا سنددار بودن آن است؛ بسیاری از ویلاهایی که در شمال کشور بنا می شوند، فاقد سند می باشند؛ این در صورتی است که بیشتر مشتریان قصد خرید ویلا سنددار را دارند.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت می باشد و درب ورودی ویلا نیز ضد سرقت است.

 نمای مدرن و زیبای این ویلای جنگلی از ترکیب سنگ و آجر می باشد که جلوه بسیار زیبایی به نمای بیرونی ویلا بخشیده است.

مشاورین املاک البرز مفتخر است که پس از سال ها تجربه در زمینه املاک، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم تهرانی می باشند که می توانید با شماره تماس 09199658148 با این مشاور در ارتباط باشید. 

مشاورین حرفه ای و کار کشته املاک البرز، آماده ارائه خدمات به همه ی هموطنان گرامی می باشند؛ برای دریافت مشاوره رایگان به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.

 

 کد ۳۹۵ 


محدوده آدرس: رزک
  • جستجو: 12957
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه