صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا روف گاردن استخردار در بهشت ایران

ویلا روف گاردن استخردار در بهشت ایران

1412
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،980،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12386
زمین
250 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا روف گاردن استخردار در بهشت ایران

 

 دوستان و همراهان ویلا البرز سلام؛ امیدوارم که حال دلتون بی‌نظیر بوده باشه امروز قصد داریم تا شما را با یک ویلای منحصر به فرد و خارق العاده در بهشت ایران یعنی شمال آشنا کنیم.

همانطور که در عکس مشاهده میکنید شماتیک بی‌نظیر این ویلا از رنگبندی خاص شماتیک و طراحی خارق العاده و چه تمایز بسیار زیادی را نسبت به ویلا های دیگر موجود در منطقه پدیدار نموده است استخر مجلل و شیک در حیاط این ویلای مدرن طراحی شده است یکی از امتیازات خارق العاده این مجموعه ویلایی خواهد بود همینطور ترکیب نمای ظاهری با پنجره های بلند که همواره منظره بی نظیر کوه و جنگل شمال را در دسترس خواهید داشت همگی پکیج کاملی از یک استراحتگاه خصوصی در منطقه بکر ازشمال را برای شما تداعی خواهد شد.

این ویلای زیبای منحصر به فرد با نمای مدرن دارای ۲۵۰ متر زمین و ۲۳۰ متر بنای ساخت در دو طبقه می باشد که در این فضای دو طبقه با ۲۳۰ متر بنا ۳ اتاق خواب مستر در آن به گونه‌ای هوشمندانه و مهندسی در فضای مناسبی از این تعبیه شده است تا نورگیر منظم و همچنین منظره بی‌نظیر را تماماً از پنجره های اتاق خواب های خود نظاره گر باشید.


از جمله امتیازات و وجه تمایزات این ویلای بی نظیر روف‌گاردن بودن است و همانطور که در مقالات و سایر آگهی هایی که سقفشان به صورت گاردن طراحی شده بود می دانید که به ویلاهایی که در پشت بام آن فضای سبز و یا درخت کاری شده باشد روف گاردن لقب خواهیم داد که در واقع به فضایی که از سطح زمین فاصله داشته و در آن رویش گیاهی وجود داشته باشد را روف‌گاردن گویند.

از دیگر امتیازات این ویلای زیبا مکان قرار گیری ساختمان می باشد که در حومه شهر نور و در منطقه‌ای کاملاً جنگلی قرار گرفته است شمال با دسترسی آسان و چند دقیقه‌ای به منطقه کوهستانی و جنگلی واز و همچنین بزرگترین پارک خاورمیانه؛ پارک جنگلی نور دسترسی خواهید داشت و سمتی سواحل نیلگون دریای خزر که تداعی گر لحظاتی خوش در کنار عزیزان امکان را خواهد داشت.

این ویلای استخر دار مدرن و شکیل دارای فضای پذیرایی بسیار فوق‌العاده تماماً کاغذ دیواری شده و پارکت و کابینت مدرن و شیک و سیستم گرمایش و پکیج و رادیاتور و تمام تجهیزات مدرن را فراهم نموده است است تا اوقات فراغت بی‌نظیری را در این ویلای مدرن و استخردار و همچنین روف گاردن بی نظیرش به خاطر سازی بپردازید.

 

لازم به ذکر است که این ویلای مدرن سند دار می باشد و سند آن به راحتی قابل انتقال و توسط تیم مجرب و باسابقه ای البرز ویلا این اطمینان را به شما خواهیم داد که مالک این ویلای مدرن هوشمند با اعمال بیشترین تخفیف از سمت مالک توسط ما خواهید شد.

مشاهد و خرید ویلا سنددار دیگر در البرز ویلا



خرید ویلایی منحصر به فرد را در شمال دارید تیم مجرب و کارآزموده البرز ویلا خرید این ویلا را یکی از ارزنده ترین ویلاهای موجود در منطقه اعلام می نماید و شما می توانید با بازدید از این ویلای مدرن زیبا بطور دقیق و کامل ترین امکانات و امتیازات منحصر به فرد این ویلا را لمس نمایید.


برای هماهنگی جهت بازدید و یا خرید از این ویلا؛ همین حالا می توانید با شماره ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ خانم صوفی که مشاور اختصاصی انقلاب می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره امیر در همین صفحه را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند

 #کد۳۴۲


محدوده آدرس: اپادانا

ویلاهای مشابه