صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس جنگلی سند دار

فروش ویلا دوبلکس جنگلی سند دار

596
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18283
زمین
150 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس جنگلی سند دار

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا البرز در ادامه ی این آگهی به صورت مفصل در مورد این ویلای دوبلکس صحبت خواهیم کرد.

این ویلا، دارای 15۰ متر زمین می باشد، که 140 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است، این ویلای لاکچری، دارای ۳ اتاق خواب به صورت مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، همچنین این ویلا دارای یک سالن بزرگ در طبقه همکف با یک نشیمن با ویوی بسیار عالی به محوطه ی حیاط می باشد، تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد، و آماده ی بهره برداری می باشد، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای موجود سایت تخصصی البرز ویلا را مشاهده نمایید.

این ویلا به صورت دوبلکس طراحی شده است، همچنین این ویلا در شهرستان چمستان قرار دارد، باید بدانید که چمستان جزو منطقه ی جنگلی می باشد، یکی از مزیت های خرید ویلا جنگلی، دسترسی آسان به جنگل می باشد، همچنین قیمت ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی کمتر می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

نمای این ویلای نوساز سنگ می باشد، سنگ نسبت به دیگر تجهیزات ساختمانی دارای مقاومت بالایی می باشد، همچنین در برابر شرایط جوی، حوادث های طبیعی و... مقاومت بسیار خوبی دارد، خرید ویلا نماسنگ، امروزه متقاضای بسیاری دارد، زیرا سنگ جلوه ی زیبای به ویلا می دهید، از این سوی اغلب مهندسین از سنگ برای نمای ساختمان استفاده می کنند.
کف این ویلا سرامیک می باشد و همچنین سقف آن نیز، کناف کاری شده است، و آشپزخانه ایی، دارای کابینت های بسیار زیبا با تجهیزات کامل، درب ضد سرقت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کاغذ دیواری و... جزیی از امکانات این ویلا می باشد، و همانطور که از تصاویر موجود، مشهود می باشد، فضای بیرونی ویلا با درختان و گل و گیاهان و سنگ فرش و... محوطه سازی زیبا و دلنشینی شده است، که توجه را به خود جلب می کند، هم چنین چشم انداز زیبای ویلا به سمت کوهستان و جنگل می باشد، شما عزیزان طبق خواسته خود می توانید در حیاط ویلا آلاچیق، آبنما و... قرار دهید، و ویلا را طبق خواسته ی خود طراحی و دیزاین کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

از مهم ترین ویژگی این ویلا، شرایط پرداخت آن می باشد،  شرایط نظیر نقد و اقساط برای این ویلای جنگلی در نظر گرفته شده است، شما خریداران عزیز می توانید با فروشنده برای پرداخت مبلغ و شرایط قسط توافق کنید، و معامله را انجام دهید، خرید ویلا اقساطی در شمال یک امتیاز عالی محسوب می شود، و کلیه انشعابات و امتیازات این ویلا اعم از آب ،برق،گاز نصب بوده و آماده سکونت و خرید شما عزیزان می باشد.

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا البرز کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، و برای ارتباط مستقیم با مجموعه البرز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ویلا البرز بهترین ها را برایتان ارزو می کند. 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18283
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه