صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی

471
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18279
زمین
270 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی 

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا البرز امیدوارم حالتون خوب باشه، لازم به ذکر است که شهرستان چمستان یکی از شهرهای مهم و جنگلی استان مازندران می باشد؛ چمستان از آن جهت که به دریا و جنگل دسترسی راحتی دارد، به یک شهر توریستی تبدیل شده است، خرید ویلا در چمستان یک سرمایه گذاری هوشمند نیز محسوب می شود، با ما همراه باشید تا با این ویلای نیم پیلوت بیشتر آشنا شوید.

مشخصات و امکانات کلی این ویلا نیم پیلوت در چمستان

270 متر زمین 

170 متر بنا

3 خواب مستر

انشعابات نصب

نقد و اقساط

منطقه جنگلی

راه پله چوبی

پارکینگ مسقف

نما کلاسیک سنگ

و...

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

طراحی ساختاری این ویلای جنگلی، به صورت نیم پیلوت می باشد، و این ویلا دارای 270 متر زمین می باشد، که 170 متر آن را زیر بنای آن تشکیل داده است، این ویلای نیم پیلوت، دارای ۳ اتاق خواب می باشد، که همه ی اتاق آن مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، و نیز تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد، که می توان از آن بهره برداری کرد، فضای داخلی ویلای اکازیون دیزاین شده است، از امکانات دیگر این ویلا جنگلی می توان به آشپزخانه ای با کابینت های مدرن، هود و شیرآلات شیک، کف سرامیک و حیاط سازی شیک با درختان و گیاهان و تراس رو به ویوی همیشگی شمال و... اشاره نمود.

این ویلای شهرکی، کاملا نوساز بوده و در سال 1400 بنا شده است، امنیت ویلا، توسط نگهبان به صورت 24 ساعته تامین می شود، برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، می توانید بر روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید، تا ویلاهای شهرکی دیگر را نیز مشاهده نمایید.
شرایط فروش این ویلای نیم پیلوت همانطور که به آن اشاره شده است، به صورت نقد و اقساطی می باشد، خرید ویلا اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

نمای این ویلای نیم پیلوت به صورت مدرن و از سنگ می باشد، که امروزه طرفداران بیشتری نسبت نماهای کلاسیک دارد؛ نمای سنگ نسبت به تغییرات جوی مقاوم می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

امکانات ذکر شده در متن بالا، نمونه ی بارزی از امکانات این ویلا می باشد، شما با خرید این ویلای نوساز، دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات و تجهیزات اولیه ساختمانی نمی باشید.

در کلام آخر؛ این ویلای زیبا و لاکچری، در منطقه ی سرسبز جنگلی در چمستان واقع شده است، و به دلیل دسترسی راحتی که به دریا و جنگل دارد، این ویلا بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال می باشد، مشاوران مجرب البرز آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به شما خریداران محترم می باشد؛ برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید، همچنین می توانید با مشاوران البرز ویلا ارتباط مستقیم برقرار کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

با تشکر از همراهی شما سروران گرامی، ویلا البرز همراه همیشگی شما.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18279
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه