صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ مبله جنگلی

خرید ویلا باغ مبله جنگلی

694
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18285
زمین
250 متر مربع
بنا
166 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا باغ مبله جنگلی 

 بی شک این ویلا یکی از زیباترین ویلا در چمستان می باشد، شمال کشور امروزه بهترین موقعیت جغرافیای برای خرید ویلا محسوب می شود، ویلاهای زیادی در سازه های متفاوت به صورت مستقل و یا در شهرک با متراژ های متفاوت قرار دارد، که شما عزیزان طبق خواسته ی خود می توانید ویلایی را انتخاب کنید، ویلایی که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، در سازه نیم پیلوت در شهرستان چمستان می باشد، با ما همراه باشید، تا بیشتر با این ویلای ارزنده آشنا شوید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای ارزنده در چمستان؛

نیم پیلوت 

جنگلی 

250 مساحت زمین

166 متراژ زیربنا

3 اتاق خواب

مبله

سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

دارای پکیج دیواری و شومینه و کولر اسپلیت

سند دار

شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساط

و....

 این ویلای جنگلی که به صورت نیم پیلوت در چمستان طراحی شده است، دارای ۲۵۰ متر زمین می باشد که ۱۶6 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در آن تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.
ویلاهای نیم پیلوت اغلب دارای طراحی داخلی و بیرونی زیبا و شیک می باشند، این ویلای نیم پیلوتی که امروز آن را به شما معرفی می کنیم، یکی از ویلاهای فول امکانات چمستان می باشد، حیاط سازی شیک با درختان و گل و گیاه جلوه ی زیبای به محیط این ویلا بخشیده است، قابل ذکر است که، این ویلا به صورت مبله و با تمامی تجهیزات و امکانات داخلی آن، به فروش می رسد؛ چنانچه قصد خرید ویلا مبله را دارید، پیشنهاد می کنیم روی اینک مشخص شده کلیک کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

تاسیسات گرمایشی و سرمایی این ویلا به صورت، شومینه، پکیج دیواری، کولر اسپلیت و... می باشد، این ویلا همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، مبله می باشد، پس شما عزیزان بعد از معامله به راحتی می توانید برای سکونت اقدام کنید، شما با خرید ویلا در چمستان دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات و تجهیزات ساختمانی نمی باشید، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

همه ی افراد به دنبال ویلا سند دار می باشند، تا بتوانند یک معامله بی دردسر را انجام دهند، باید بدانید که سند این ویلای نیم پیلوت به صورت تک برگ می باشد، خرید ویلا سند دار قطعا یک انتخاب هوشمند و عاقلانه می باشد.
از مهم ترین ویژگی های این ویلا، شرایط فروش نقد و اقساطی آن می باشد، شما برای پرداخت مبلغ ویلا، می توانید به صورت نقد و اقساط اقدام کنید، خرید ویلا اقساطی بهترین انتخاب می باشد.

قبل از معامله باید، تمای امکانات، اسناد و مدارک، لوکیشن و ارزش ملک و ویلا را استعلام بگیرید، برای این کار کافیست با مشاورین مجرب البرز که آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، مراجعه کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ویلا البرز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18285
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه