صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا تریبلکس شهرکی پلاک اول جنگل شمال

فروش ویلا تریبلکس شهرکی پلاک اول جنگل شمال

727
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 12252
زمین
270 متر مربع
بنا
370 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا تریبلکس شهرکی پلاک اول جنگل شمال

 

همراهان البرز ویلا

با سلام خدمت شما امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس زیبا در دل جنگل را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

ویلای روبه رو همانطور که در عکس مشاهده می کنید در سه طبقه و با ساختار تریبلکس از جمله ویلاهای لوکس و لاکچری زیبا در منطقه می باشد این ویلایی تریبلکس دارای ۲۷۰ متر زمین و ۳۷۰ متر بنای ساخت باشد و همانطور که در مقالات و سایر آگهی های موجود در وبسایت البرزویلا را خوانده اید ویلا هایی که متراژ بنایشان از متراژ زمین برابر یا بیشتر باشد ویلاهای اکازیون گفته و این ویلای تریبلکس نیز به دلیل متراژ بالای بنا به نسبت متراژ زمین در گروه خرید ویلا اکازیون قرار خواهد گرفت.

ویلاهای اکازیون به ویلاهایی گفته می شود که دارای وجه تمایزات و برتری هایی به نسبت سایر ویلا های موجود در همان منطقه یا از نوع مشترک داشته باشد بعضی ویلا ها از لحاظ موقعیت قرارگیری و بعضی از نظر متراژ و شرایط ساخت یا طراحی، که به این ویلای تریبلکس از نظر موقعیت مکانی نیز می توان لقب اکازیون را به آن اختصاص داد زیرا در پلاک اول جنگل قرار گرفته است و با فاصله چند متری میتوانید خود را از ویلای تان به جنگل برسانید.

این ویلای دوبلکس جنگلی دارای سه اتاق خواب مستر در بنای ۳۷۰ متر می باشد که با سبکی مدرن هوشمندانه توسط معمار خلاق این ویلا؛ ساخت و طراحی شده است.

این ویلای جنگلی نوساز بوده و کلیه انشعابات و الزامات لازم را در سال ۹۹ دریافت نموده و شما با خیال راحت می توانید با تصمیم نهایی به خرید این ویلا توسط تیم مجرد البرز ویلا مالک قانونی و رسمی آن شوید.

از دیگر امتیازات این ویلای دوبلکس جنگلی شهرکی بودن آن می باشد و برای آن دسته از عزیزان و مسافرانی که در سال سفرهای کمی را به شمال و یا ویلای خود انجام می دهند خرید ویلا شهرکی گزینه مناسبی برای حفظ امنیت و مراقبت از محوطه شهرکی و همچنین ساختمان تان در زمان عدم سکونت می باشد مسئولیت نگهداری به سرایدار یا نگهبان مجموعه واگذار می گردد.

 

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلای تریبلکس جنگلی زیبا را می خواهید همین حالا می توانید با شماره ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸ خانم تهرانی که مشاور اختصاصی این ویلا می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره همین ویلا را بفشارید تا کارشناسان مربوطه در تماس برقرار نمایند.

 

#کد۳۲۶

 


محدوده آدرس: بالا دست جنگل
  • جستجو: 12252
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه