صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا باغ درختان مرکبات در شمال محمودآباد

فروش ویلا باغ درختان مرکبات در شمال محمودآباد

579
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 12249
زمین
505 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا باغ درختان مرکبات در شمال محمودآباد

 

همراهان البرز ویلا سلام.

امیدوارم که حال دلتون بی‌نظیر بوده باشه و علیرغم مشکلات و مسائل اقتصادی حاکم بر جامعه به درآمد و سرمایه کنونی خود جهت و ارزش مناسب را ساخته باشید که یکی از هوشمندانه ترین جهت دهی به سرمایه خرید ویلا در شمال یا خرید زمین میباشد که تیم البرز ویلا پشتیبان و مشاور شما در امر سرمایه گذاری و خرید ویلا یا زمین با اتودهای به روز و بررسی دقیق مواردِ موجود در منطقه می باشد با ما همراه باشید تا یک دستگاه ویلا باغ زیبا را به شما معرفی کنیم.

یک دستگاه ویلا باغ لاکچری زیبا در دو طبقه به صورت دوبلکس و نمای ظاهری بی نظیر و محوطه‌سازی فوق العاده عالی از درختان مرکبات در منطقه بسیار خوش آب و هوا از حومه شهر محمودآباد.

مشاهده و خرید ویلا محمودآباد دیگر در البرز ویلا؛ کلیک نمایید.



همانطور که در عکسهای این ویلا باغ زیبا مشاهده می کنید طراحی متفاوت این ویلای دوبلکس وجه تمایز فاحشی را در بین تمامی ویلاهای موجود در منطقه؛ به خود اختصاص داده است.

این ویلا باغ زیبا دارای ۵۰۵ متر زمین و ۲۲۰ متر بنای ساخت می باشد که در این بنای ۲۲۰ متری 3 اتاق خواب مستر برای آن تعبیه شده است و برای آن دسته از خانواده هایی که پرجمعیت میباشند انتخاب این ویلای زیبا به دلیل متراژ بالا و همچنین حیاط وسیع آن که مملو از درختان و مرکبات با انواع مختلف می باشد گزینه بسیار مناسبی برای خرید و سکونت می باشد تا اعضای خانواده در حیاط مجلل و زیبای این ویلا باغ به گشت و گذار بپردازند و لحظات بی‌نظیر و بکری را به خاطر سازی و ثبت آن بگذرانند.

همانطور که می‌دانید محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد و در مجاورت شهر آمل قرار گرفته است و آمل نزدیکترین شهر شمالی به مرکز می باشد از همین روی اکثر مشتریان و مسافرانی که در تعطیلات کوتاه؛ به شمال سفر می‌کنند عموما از مرکز کشور یعنی تهران می باشد تا در فاصله زمانی کمی خود را به شمال رسانده و لحظات بی نظیری را برای استراحت و تجدید روح و کسب انرژی بیشتر برای شروع هفته کاری جدید دریافت نمایند.

اگر در رابطه با این ویلا باغ زیبا اطلاعات بیشتری می خواهید می توانید با شماره ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲  خانم صوفی مشاور اختصاصی این ویلا می باشد تماس برقرار نمایید و اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره موجود در همین صفحه را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر در البرز ویلا؛ کلیک نمایید.

#کد۳۲۴


محدوده آدرس: محمود اباد
  • جستجو: 12249
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه